ورود و خروج به هر یک از شهرهای ممنوعه به ترتیب یک میلیون (برای شهرهای قرمز) و ۵۰۰ هزار تومان (برای شهرهای نارنجی) جریمه خواهد داشت و طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

ممنوعیت تردد در جاده‌ها ادامه دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حسین قاسمی در تشریح ادامه محدودیت های تردد بین شهرهای قرمز کرونایی گفت: در حال حاضر کماکان طرح هوشمند محدودیت‌ها استمرار داشته به این نحو که تردد خودروهای با پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی در سایر شهرها و همچنین محدودیت تردد پلاک های غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

وی افزود: بی تردید این محدودیت تا زمان تغییر وضعیت این شهرها ادامه دارد و تغییر وضعیت و رنگبندی شهرها نیز توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ورود و خروج به هر یک از شهرهای ممنوعه به ترتیب یک میلیون (برای شهرهای قرمز) و ۵۰۰ هزار تومان (برای شهرهای نارنجی) جریمه خواهد داشت و طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های اعمال شده برای تعطیلات اخیر تا پنجم شهریور صرفا برای بازه زمانی دو هفته ای بوده و پس از این تاریخ نیز تمدید نگردید، تصریح کرد: طرح فیزیکی ممنوعیت ترددها که از سوی ستادملی مقابله با کرونا از ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور ماه اعلام شده بود و به صورت فیزیکی و سیستمی اجرا می شد، به اتمام رسیده است. به این ترتیب افرادی که به صورت موردی و استثنا کارهای حقوقی و یا موارد دیگری شامل حال آنها می شوند بنا به ضرورت با دریافت مجوز می توانند تردد داشته باشند. در حقیقت شهروندان می توانند با ارائه اسناد به فرمانداری ها برای امور ضروری مجوز تردد دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید