این روزها گوشی موبایل به یکی از اصلی‌ترین اجزای زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده است، به‌طوری که علاوه‌بر استفاده‌های شخصی، در زمینه‌های کاری هم نقش مهمی ایفا می‌کند. از طرف دیگر، اقتصاد بی‌ثبات کشور باعث شده تا خیلی از افراد نتوانند برای خرید گوشی‌های هوشمند اقدام کنند. به همین دلیل، بسیاری از فروشندگان به‌دنبال تامین کنندگانی هستند که پخش عمده موبایل با کمترین قیمت و بهترین کیفیت و خدمات ارائه دهند.

بهترین توزیع کننده گوشی موبایل هوشمند در تهران و شهرستان ها

درادامه این مطلب یکی از بهترین توزیع کنندگان گوشی موبایل هوشمند در تهران و شهرستان ها که دارای این ویژگی‌ها است را معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین توزیع کننده گوشی موبایل

آیا می‌دانستید که بهترین روش برای تهیه موبایل، خرید از توزیع کننده‌ای است که خود این کالاها را به ایران وارد می‌کند؟ خرید از وارد کننده به این دلیل گزینه برتر به‌حساب می‌آید که هیچ گونه واسطه بین شما به‌عنوان خرده فروش موبایل و وارد کننده از بین می‌رود و هیچ شخص سومی وجود ندارد، درنتیجه شما می‌توانید از شرکت‌های وارد کننده که در پخش عمده موبایل فعالیت دارند، با قیمتی کمتر از روش‌های دیگر موبایل‌های مورد نظر خود را تهیه کنید. یکی از شرکت‌های وارد کننده مویابل در ایران، که خرید عمده و آنلاین موبایل را برای مشتریان خود فراهم کرده، شرکت کسری پارس است.

کسری پارس در ایران نمایندگی گوشی شیائومی را برعهده دارد و با ارائه مجوزهای گمرکی، انواع گوشی در برندهای مختلف را از طریق منطقه آزاد بندر انزلی به خاک ایران وارد می‌کند. شما به‌عنوان یک خرده فروش موبایل حتما می‌دانید که قیمت گوشی‌های هوشمند چقدر در تصمیم‌گیری افراد تاثیر گذار هستند. با کمک این شرکت شما می‌توانید بدون واسطه و با کمترین قیمت، گوشی‌های مورد نظر خود را تهیه کرده و به مشتریان خود عرضه کنید.

 فروش عمده گوشی در تهران و شهرستان ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شرکت تامین کننده گوشی هوشمند باید داشته باشد، آن است که علاوه‌بر تامین تعداد مناسب انواع مدل‌های موبایل، به خریداران خود در سراسر کشور خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه دهد.

شرکت کسری پارس در حال حاضر نمایندگی شیائومی در تهران محسوب می‌شود و علاوه‌بر آن دفاتر آن در بسیاری از شهرهای استان‌های دیگر ایران هم دیده می‌شوند. تمامی این دفاتر خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند و گوشی‌های خریداری شده از آنها دارای 18 ماه گارانتی هستند. شما می‌توانید در لیست مراکز خدمات پس از فروش کسری پارس در تهران و شهرستان‌ها که در سایت این شرکت گردآوری شده است، آدرس، ‌شماره تماس و ساعات کاری این دفاتر را مشاهده کنید.

بهترین توزیع کننده گوشی موبایل هوشمند در تهران و شهرستان ها

کسری پارس، بهترین انتخاب برای خرید گوشی عمده

کسری پارس یکی از معتبرترین شرکت‌های پخش عمده موبایل در تهران و شهرستان‌ها است که با درنظر گرفتن قیمت عمده مناسب برای کسانی که قصد خرید عمده گوشی دارند، در کوتاه‌ترین زمان به نیازهای آنها پاسخ می‌دهد. با خرید عمده گوشی از این شرکت، شما می‌توانید علاوه‌بر بهره‌گیری از بهترین قیمت عمده موبایل، از خدمات پس از فروش آن در تهران و شهرستان‌های دیگر نیز استفاده کنید. مهم‌تر از همه، درکنار تمام ویژگی‌هایی که مطرح کردیم، مسئله گارانتی وجود دارد که برروی تمام محصولات خریداری شده از این شرکت اعمال می‌شود.

لیست قیمت همکاری گوشی موبایل برای انواع برندها

کسری پارس شرایطی فراهم کرده تا انواع برندهای گوشی به‌خصوص پرطرفدارترین آنها مانند سامسونگ، اپل و شیائومی را به تعداد مناسب در ایران موجود کند و با ارائه لیست قیمت همکار موبایل به خرده فروشان در سراسر کشور، نیاز آنها را برای یافتن یک تامین کننده معتبر برای خرید گوشی با قیمت همکاری برطرف کند.

برای اینکه فروشنده‌ها در سرتاسر کشور بتوانند گوشی موبایل موردنظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنند، کسری پارس لیست قیمت همکار موبایل انواع برندها را به صورتی فراهم کرده تا آنها بتوانند به‌سرعت مدل‌های جدید را سفارش دهند. با این روش، جدیدترین گوشی‌ها با قیمت مناسب در اختیار فروشندگان موبایل قرار می‌گیرند.

البته، در لیست قیمت همکار موبایل کسری پارس، علاوه‌بر جدیدترین مدل‌ها،‌ گوشی‌های رده‌بالا، میان‌رده و حتی گوشی‌های ارزان‌قیمت این شرکت هم دیده می‌شوند. همچنین، پرفروش‌ترین و پرطرفدارین مدل‌ها را می‌توانید با قیمت همکار از این شرکت تهیه کنید.

از آنجایی که قیمت همکار در کسری پارس بسیار رقابتی است، فروشنده‌های بیشتری محصولات مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه می‌کنند. این لیست به‌صورت روزانه به‌روز می‌شود و فروشندگان در تهران و شهرستان ها می‌توانند در هر لحظه از آخرین قیمت محصولات موجود در بازار که با قیمت ویژه همکار در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، آگاه شوند. البته برای دریافت این لیست باید یکبار در سایت عضو شوید و یک احراز هویت ساده انجام دهید.

گارانتی معتبر در فروش ویژه همکار موبایل

همانطور که گفتیم تمام محصولات خریداری شده از شرکت کسری پارس دارای گارانتی هستند که این موضوع شامل محصولاتی که در لیست قیمت همکار موبایل قرار دارند هم صدق می‌کند. تمام این موبایل‌ها با گارانتی معتبر عرضه می‌شوند و دارای 18 ماه گارانتی خواهند بود. این گوشی‌ها دارای کد رجیستری هم هستند و به‌همراه گارانتی طلایی کسری پارس در اختیار فروشندگان و مشتریان قرار می‌گیرند. درنتیجه، خرده فروشان در سراسر کشور می‌توانند با خیال راحت شرکت کسری پارس را برای تامین موبایل‌های خود انتخاب کنند.

Description: 685564bba66777bc17d35403b2920fff

کلام آخر

خرده فروشان هنگام خرید از یک شرکت تامین کننده با شک و تردیدهای بسیاری روبه‌رو هستند، اما با توجه به نکاتی که در این مطلب اشاره کردیم، کسری پارس با ارائه گارانتی معتبر می‌تواند عنوان بهترین توزیع کننده گوشی موبایل هوشمند در تهران و شهرستان ها را به خود اختصاص دهد. درصورت تمایل به همکاری می‌توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با آنها تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید