شباهت پدر با فرزند امری عادی است،‌ اما اگر این شباهت خیلی زیاد باید جای شگفتی دارد.

بازیگرانی که به طرز شگفت‌آوری شبیه پدرانشان هستند / عکس‌ها

بسیار پیش می آید که کودکان ظاهر، استعداد ها و حتی شغل پدر یا مادر خود را به ارث می برند.

آنجلینا جولی زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵ است. آنجلینا جولی بازیگر، فیلم‌ساز و بشردوست آمریکایی است. آنجلینا جولی دریافت‌کنندهٔ افتخارات بسیاری از جمله یک جایزهٔ اسکار و آنجلینا جولی صاحب سه جایزهٔ گلدن گلوب بوده‌است. آنجلیا جولی چندین‌بار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود نامیده شده‌است.

بسیار پیش می آید که کودکان ظاهر، استعداد ها و حتی شغل پدر یا مادر خود را به ارث می برند. در ادامه می توانید دختران برخی افراد مشهور را ببینید که همه این موارد را از خوانواده خود به ارث برده اند.

۱. استیون و لیو تایلر: لیو تایلر از کودکی به سمت استیون تایلر کشیده می شد اما در نوجوانی فهمید که پدر واقعی او استیون تایلر است. این دو شباهت های بسیار چه از نظر ظاهری و چه از نظر استعدادی دارند.

بازیگرانی به طرز شگفت‌آوری شبیه پدرانشان هستند / عکس‌ها

۲. جان وایت و آنجلینا جولی: با وجود اینکه جان وایت چهار بار برنده اسکار شد آنجلینا جولی علاقه خود به سینما را از طرف مادرش می داند. وی با پدر خود به دلیل ترک خانواده روابط خوبی نداشت تا همین اواخر که یک فیلم مشترک داشته اند و در حال ترمیم روابط خود هستند.

بازیگرانی به طرز شگفت‌آوری شبیه پدرانشان هستند / عکس‌ها

۳. پل و استلا مک کارتنی: پل مک کارتنی دارای پنج فرزند است اما فقط استلا مانند پدرش به شهرت واقعی دست یافت. هر چند شهرت او در موسیقی نیست؛ او طراح مد و برنده جایزه مد معتبر بریتانیا است.

بازیگرانی به طرز شگفت‌آوری شبیه پدرانشان هستند / عکس‌ها

۴. دان و داکوتا جانسون: داکوتا جانسون بعد از بازی در فیلم Fifty Shades of Grey به شهرت رسید. وی علاوه بر شباهت به پدر و مادر خود، در استعداد های خود چیزی را از مادربزرگ و حتی ناپدری اش نیز دریافت کرده است.

بازیگرانی به طرز شگفت‌آوری شبیه پدرانشان هستند / عکس‌ها

۵. کورت راسل و کیت هادسون: کورت راسل از نظر فنی ناپدری کیت است اما او و برادرش او را پدر خود می نامند و از او برای کودکی شادشان تشکر می کنند. همچنین کیت هادسون شباهت های بسیاری به وی دارد.

بازیگرانی به طرز شگفت‌آوری شبیه پدرانشان هستند / عکس‌ها

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید