مرغ مادر با فداکاری توانست مار سیاه سمی را در شکار جوجه هایش ناکام کند.

حمله عجیب مرغ مادر به مار سیاه سمی برای دفاع از جوجه‌هایش / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه حمله یک مرغ مادر به مار سیاه سمی را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو در حالی که یک مار سیاه سمی خود را به لانه این مرغ رسانده دیده می‌شود. سپس صاحب مرغ با استفاده از یک چوب سعی می‌کند تا مار را از مرغ و جوجه هایش دور کند. در همین لحظه ناگهان مرغ مادر از روی جوجه‌های خود بلند شده و به مار حمله ور می‌شود. در حالی که مار روی زمین افتاده این مرغ چند ضربه به سر آن وارد می‌کند. در انتهای ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که مار جانش را در خطر می‌بیند اقدام به فرار می‌کند.

این ویدئو در تاریخ ۲۵ آگوست در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: «مرغ شجاع موفق شد تا یک مار را فراری دهد.» این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و با واکنش آن‌ها همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «مادر فداکار، مادر در مراقبت از بچه هایش تردید نمی‌کند.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید