یک کارشناس بازار سهام درباره روند بورس فردا ۱۰ شهریور گفت: شاخص در محدوده فعلی خواهد بود و افت یا صعود خاصی را نخواهد داشت.

پیش بینی بورس برای فردا چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / بازار فردا صعودی است یا نزولی؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سرمایه امروز هم با روند ریزشی و اصلاحی رو به رو شد و شاخص کل بورس با ۲۷ هزار واحد ریزش در محدوده یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد قرار گرفت. اما بازار فردا چگونه است؟

محمدباقر خادمی ،کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند بورس فردا ۱۰ شهریور گفت: شاخص در محدوده فعلی خواهد بود و افت یا صعود خاصی را نخواهد داشت. به نظر می‌رسد فردا عرضه‌ها  تا حدی زیاد شود و نهایتا شاخص مثبت و منفی ۵ هزار واحد را داشته باشد.

خادمی افزود: تقابل عرضه و تقاضا به نوعی در بازار فردا وجود خواهد داشت و روند نزولی و اصلاحی دو روز گذشته در روزهای آینده جبران می‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد باشد.

این کارشناس بازار درباره روند شاخص تا یک ماه آینده گفت:  تا یک ماه آینده پیش‌بینی می‌شود شاخص کل در محدوده یک میلیون ۵۰۰ باقی بماند و صنایع بانکی، خودرویی و تک‌سهم‌ها از گروه‌های پیش‌رو خواهند بود.

نیما میرایی، کارشناس بازار سهام هم درباره ریزش‌های اخیر بازار و در توصیه به سهامداران گفت: به نظر می‌رسد که ریزش این روزها بیشتر اصلاح موقت و فرصتی مغتنم برای اصلاح پرتفوی معامله‌گران برای خرید سهام پرپتانسیل و جامانده باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید