رحمان رضایی، ملی‌پوش سابق فوتبال گفت: اگر تیم ملی ایران با یک پیروزی خانگی کارش را در این مسابقات مهم آغاز کند، به لحاظ روحی اتفاق خوبی برای ما رقم خواهد خورد.

دست کم گرفتن سوریه همان و از دست دادن امتیازات مهم در یک دیدار خانگی همان

به گزارش سلام نو، رحمان رضایی در گفتگو با مهر در خصوص دیدار تیم‌های ایران و سوریه اظهار داشت: این تیم سوریه از نظر من بهترین تیم فوتبال تاریخ این کشور است و به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت. دست کم گرفتن سوریه همان و از دست دادن امتیازات مهم در یک دیدار خانگی همان.

وی افزود: این دیدار مهم‌ترین دیدار ما در این مرحله است چون پیروزی در دیدار اول به خصوص اگر خانگی باشد بسیار تعیین کننده است. اگر تیم ملی ایران با یک پیروزی خانگی کارش را در این مسابقات مهم آغاز کند، به لحاظ روحی اتفاق خوبی برای ما رقم خواهد خورد و در دیدارهای آینده هم با شرایط بهتری حضور پیدا می‌کنیم.

رضایی دوری اسکوچیچ و هاشمیان به دلیل کرونا از اردوی تیم ملی را مهم‌ترین مشکل و نقطه ضعف تیم ملی قبل از دیدار با سوریه دانست و گفت: عجیب است چرا باید در تیم ملی این اتفاق بیفتد و چطور ممکن است مراقبت‌های ویژه از سرمربی و دستیارش صورت نگرفته تا این دو نفر به کرونا مبتلا شوند. قطعاً این موضوع در عملکرد تیم ملی تاثیر گذار است.

مدافع سابق تیم ملی ایران در خصوص لیست دعوت شده از سوی سرمربی به اردوی تیم ملی گفت: به نظرم این لیست کامل است. چه افرادی که از لیگ‌های داخلی دعوت شدند و چه لژیونرها همه برای بازی کردن در تیم ملی دارای صلاحیت بوده و آنها چکیده فوتبال ایران هستند. در زمینه انتخاب بازیکن اسکوچیچ و همکارانش عملکرد خوبی داشته‌اند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: با اینکه بازی با سوریه برای ما بسیار مهم است و شاید مهم‌ترین بازی تیم ملی باشد، اما سرسخت‌ترین حریفان و رقبای ما در این گروه کره جنوبی و عراق هستند. به خصوص ما با عراق در بازی مستقیم کار ساده‌ای نخواهیم داشت و قطعاً به دشواری باید از این تیم امتیاز بگیریم.

ملی پوش سابق فوتبال گفت: ایران و کره جنوبی دو تیم برتر این گروه هستند و به نظر من این دو تیم به صورت مستقیم از گروه صعود کرده و جواز حضور در جام جهانی را دریافت می‌کنند. تنها اتفاقات عجیب ممکن است باعث شود تیمی به جز ایران و کره جنوبی از این گروه صعود کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید