در این گزارش به معرفی ۶ پیشنهاد ساده برای کاهش مصرف نوشابه‌های گازدار، پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.

با این روش‌ها مصرف نوشابه‌های گازدار را ترک کنید!

به گزارش سلام نو به نقل از جماران، در شرایطی که هوا گرم است و کرونا هم باعث شده در این گرما از ماسک و دستکش استفاده کنیم، تمایل به مصرف نوشیدنی‌های خنک و شیرین هم بیشتر شده است. در این مطلب برای این‌که بتوانیم عطش مصرف نوشابه‌های گازدار را به حداقل برسانیم چند راهکار ارائه داده‌ایم:

۱- بهتر است که بگوییم مصرف نوشابه را ترک کنید اما برای بعضی از ما این کار سخت است، بنابراین بهتر است بگوییم مصرف آن را به حداقل برسانید و به جای نوشابه خانواده، بطری نوشابه با حجم کم خریداری کنید.

۲- از آب طعم‌دار خنک قبل از نوشیدن نوشابه گازدار استفاده کنید تا نوشابه کمتری بنوشید.

۳- به محض احساس تشنگی آب خنک و گوارا بنوشید.

۴- هرچه مصرف فست‌فودها را کاهش دهید، مصرف نوشابه هم کمتر خواهد شد. 

۵- مشکلاتی که مصرف نوشابه‌های گازدار برای شما ایجاد می‌کند به دلیل قند زیاد آن است. نوشیدن نوشابه خنک همراه غذا لذت‌بخش است، اما هضم و جذب غذا را با مشکل روبه‌رو می‌کند، بنابراین تا حد امکان از قند طبیعی برای ثابت نگه داشتن قند خونتان کمک بگیرید و از خوردن غذاهای شور و تند بپرهیزید.

۶- اما نکته‌ای هم برای مغازه‌داران محترم که انواع نوشابه‌های گازدار را در ویترین یخچال و جلوی چشم خریداران قرار می‌دهند، طوری که در این روزهای گرم همه را برای خرید وسوسه می‌کند، در حالی که اگر همین قوطی نوشابه بیرون از یخچال و گرم باشد چندان جذابیتی ندارد و به راحتی می‌توان با چیدن نوشیدنی‌های سالم‌تر، به فرهنگ کاهش مصرف نوشابه‌های گازدار؛ البته با کمی چشم‌پوشی از سود شخصی، کمک کرد. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید