شلوار جین مام استایل مناسب خانم‌هایی با کمی اضافه وزن است، زیرا به شکل بالا بسته شدن کمری شلوار پهلو و شکم آنها را جمع کرده و دیگر نیازی به استفاده از گن نیست.

تفاوت شلوار جین مام استایل و مام فیت

شلوار جین جزء ترندهایی است که در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد. شلوار جین در طول تاریخ انواع مدل‌ها، طرح‌ها و سایزها را به خود دیده است. هر یک از شما حداقل یکی از مدل‌های شلوار جین را در کمد لباس خود دارید. اخیرا، دو مدل مام استایل و مام فیت در بازار عرضه شده که محبوبیت فراوانی بین دختران و زنان پیدا کرده است. همراه ما باشید تا با تفاوت شلوار جین مام استایل و مام فیت آشنا شده و ترند محبوب خود را بیابید.

شلوار مام استایل

 شلوار مام استایل یکی از ترندهای قدیمی شلوار جین است که تا مدتی پیش به فراموشی رفته بود. اما مدتی است که دوباره ردپای شلوار مام استایل را در دنیای مد می‌بینید. شلوار جین مام استایل دارای فاق بلندی است که کمر آن بالای ناف بسته میشود. از این رو، باسن شما کشیدهتر به نظر رسیده و خوش فرمتر در جمع ظاهر میشوید. و همچنین در قسمت ران و ساق پا گشاد بوده که در مچ پا تنگتر می‌شود. ویژگی دیگر این شلوار جنس پارچه غیر کشی آن است. پس، هنگام خرید به این نکته توجه کرده و حتما سایز خود را خریداری کنید.

تفاوت شلوار جین مام استایل و مام فیت

شلوار جین مام استایل مناسب خانم‌هایی با کمی اضافه وزن است، زیرا  به شکل بالا بسته شدن کمری شلوار پهلو و شکم آنها را جمع کرده و دیگر نیازی به استفاده از گن نیست. اما حواستان باشد، این مدل هرگز به خانوم‌های چاق و کوتاه قد پیشنهاد نمی‌شود. شما می‌توانید این شلوار جین جذاب را به همراه یک مانتو جلوباز، تیشرت رنگی یا سفید و کتونی سفید ست کنید. با فرا رسیدن فصل پاییز میتوانید پلیور بافت و یا کت گشاد و آزاد خود را به همراه این شلوار بپوشید.

شلوار جین مام فیت

شلوار جین مام فیت نیز مانند شلوار جین مام استایل دارای فاق بلندی است که کمری آن بالای ناف بسته میشود. شلوار جین مام فیت در مدل‌های راسته یا اسکینی با استفاده از پارچه‌هایی با ضخامت متفاوت و حتی پارچه‌های کشی دوخته می‌شود.

تفاوت شلوار جین مام استایل و مام فیت

تفاوت شلوار جین مام استایل و مام فیت

اصلیترین تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت در قسمت ران و ساق پا است. شلوار مام استایل دارای ران و ساق گشاد است. در حالی که شلوار مام فیت دارای ران و ساق تنگ یا گشاد است.

سخن آخر

همانطور که خواندید این دو شلوار جین جذاب تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و جزء ترندهای روز محسوب میشوند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این دو مدل را برای خود انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید