پیامرسان واتساپ هر ماه قابلیت‌های مختلفی را امتحان می‌کند، جدیدترین قابلیت یک ویژگی است که به کاربر این امکان را می‌دهد یک تصویر را یک بار قبل از اینکه کاملا ناپدید شود، ببیند.

قابلیت جدید واتس‌اپ؛ چگونه عکس‌ها و ویدئوها را ناپدید کنیم؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در این خبر روش ناپدید کردن عکس ها و ویدئوها پس از یکبار دیده شدن در واتساپ آموزش داده شده است. بسیاری از مواقع برایمان پیش آمده که بخواهیم سریعا یک عکس یا فیلم که حاوی اطلاعات مهمی است را ارسال کنیم و بعد از دریافت کننده بخواهیم بعد از دریافت به سرعت آن را پاک کند.

پیامرسان واتساپ هر ماه قابلیت‌های مختلفی را امتحان می‌کند، جدیدترین قابلیت یک ویژگی است که به کاربر این امکان را می‌دهد یک تصویر را یک بار قبل از اینکه کاملا ناپدید شود، ببیند. این قابلیت الان در دسترس است، اما می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور می‌توانید از این ویژگی برای گروه‌ها و چت‌های مختلف در واتساپ استفاده کنید.

چگونه رسانه ‎ها را بعد از یک بار دیده شدن ناپدید کنیم؟

اول از همه مطمئن شوید که آخرین نسخه بروز شده واتساپ بر روی تلفن اندروید یا آیفون شما نصب است که این نسخه ۲.۲۱.۱۵۰ نام دارد. اگر گوگل پلی و یا اپ استور را چک کنید و واتساپ جزو لیست بروزرسانی شما باشد باید آن را به آخرین نسخه آپدیت کنید.این موضوع خیلی ساده است که شما مطمئن شوید یک تصویر مشخص که ارسالش کرده اید فقط یک بار توسط یک نفر دیده می‌شود. وقتی می‌خواهید یک عکس یا فیلم را ارسال کنید یک آیکون شماره یک کنار قسمتی که می‌توانید در آن کپشن بنویسید، نشان داده می‌شود.

انتخاب این گزینه، قابلیت مذکور را برای شما فعال می‌کند. با درخواست پیام پاپ آپ، آن فیلم یا ویدئو فقط یک بار به دریافت کننده نشان داده و سپس ناپدید می‌شود.این قابلیت به این دلیل بسیار مفید است که هیچ تنظیماتی برای فعال کردن آن نیاز نیست و زمانی که می‌خواهید عکسی را ارسال کنید به راحتی بر روی صفحه نمایش شما نشان داده می‌شود. استفاده از این روش باعث می‌شود نگرانی درباره داده‌های حساس و نحوه ارسال آن‌ها تا حد زیادی از بین برود بنا بر این در ماه‌های آینده منتظر باشید که تعداد زیادی عکس از بین رفته را در صفحه‌های چت خود مشاهده کنید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید