مسافر زنی که اقدام به روشن کردن سیگار در هواپیما کرده بود توسط پلیس فرودگاه دستگیر شد.

سیگار کشیدن مسافر زن هواپیما جنجالی شد! / فیلم

به گزارش سلام نو، همه ما می‌دانیم که کشیدن سیگار در داخل هواپیما به دلیل پیامدهای خطرناک آن ممنوع است. با این حال مسافران بی مبالاتی هستند که با وجود آگاهی از این ممنوعیت اقدام به روشن کردن سیگار در داخل هواپیما می‌کنند، مانند مسافری که با روشن کردن سیگار در یکی از پروازهای اسپریت ایرلاینز خبرساز شد.

در ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که این زن سیگاری را روشن کرده و مشغول کشیدن آن در داخل هواپیما است. این ویدئو توسط مسافرانی که در صندلی‌های عقب هواپیما نشسته بودند تهیه شد. این ویدئو را «آلکسا ماجدالاوی» تهیه و در تیک تاک منتشر کرد. الکسا در این باره گفت که این مسافر زن پس از فرود هواپیما در فرودگاه بین الملی فورت لادردیل اقدام به روشن کردن سیگار کرد. او در ادامه گفت: "هواپیما فرود آمد و حدود یک ساعت طول کشید تا به گیت تاکسی برسیم. این زن که در صندلی جلوی من نشسته بود سیگارش را بیرون آورد و آن را روشن کرد."

در ادامه خدمه هواپیما وارد عمل شدند و این زن قانون شکن را به پلیس معرفی کردند. در انتهای ویدئوی منتشر شده دیده می‌شود که پلیس این زن را از هواپیما به بیرون منتقل می‌کند. گفتنی است؛ کشیدن سیگار در پروازهای داخلی هواپیما از سال ۱۹۸۸ ممنوع شده است./ باشگاه خبرنگاران

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید