علی‌اکبر صالحی، رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: اظهار کرد: آقای ظریف با تلاش‌ها و اقدامات خوب توانست تصویر زیبایی از جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی به نمایش بگذارد که این باعث ناراحتی خیلی‌ها از جمله دولتمردان سابق آمریکا شده بود.

توصیف صالحی از ظریف: او یک برند بین‌المللی برای ایران است

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در نشستی در« کلاب هاوس» که به منظور تقدیر از زحمات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم برگزار شده بود با اشاره به سابقه آشنایی خود با محمد جواد ظریف گفت: من سه دهه است که آقای ظریف را می شناسم و ایشان دوست گرانقدر و عزیزی برای ما هستند.

وی با بیان اینکه آقای ظریف یک «برند بین‌المللی» برای ایران است، تصریح کرد: این موضوع از همت عالی، ذات پر تحرک و وجود مملو از تجربه و علم ایشان و همچنین حمایتی که مردم از ایشان کرده اند، به وجود آمده است. حضور ایشان به عنوان نماینده یک ملت بزرگ باعث شده که ایشان در جهان شناخته شوند و  تبدیل به یک برند بین‌المللی برای ایران شوند.

وی با بیان اینکه آقای ظریف با تلاش‌ها و اقدامات خوب توانست تصویر زیبایی از جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی به نمایش بگذارد و این باعث ناراحتی خیلی ها از جمله دولتمردان سابق آمریکا شده بود، در بخشی دیگر از صحبت های خود تصریح کرد: ملت‌هایی عاقبت بخیر هستند و به پیش می روند و در تاریخ جایگاهی پیدا می‌کنند که قدر بزرگان خود را بدانند و ما نیز باید قدر بزرگان خود را بدانیم.

 صالحی در این ارتباط گفت: ما بزرگان و قهرمانان زیادی در داخل و خارج از کشور داریم ولی بعضا احساس می شود که به آنها توجه ویژه و لازم نمی شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید