صادق ورمزیار، کاپیتان پیشین استقلال گفت: این روزها انتظار هواداران از مجیدی بیشتر شده خصوصا اینکه برای فصل جدید تیم را با تفکرات خودش می‌بندد و اگر نتواند نتیجه بگیرد باید جوابگوی هواداران باشد.

جدایی چند مهره تاثیرگذار می‌تواند برای استقلال زنگ خطر باشد / نگرانی طرفداران استقلال را کاملا درک می‌کنم

به گزارش سلام نو، صادق ورمزیار در گفتگو با مهر گفت: آبی پوشان روزهای پرالتهابی را در نقل و انتقالات می گذرانند بخصوص هواداران که نگران وضعیت تیم هستند و نمی خواهند همانند چند سال گذشته باز هم دستشان از جام کوتاه بماند. چند بازیکن جوان به استقلال اضافه شده اند اما چند مهره تاثیرگذار از جمع آبی‌پوشان جدا شدند که این می تواند برای استقلال زنگ خطر باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: فرهاد مجیدی سالها در استقلال بازی کرده. او تجربه زیادی دارد و امیدوارم بتواند یک تیم خوب را برای فصل آینده ببندد. این روزها انتظار هواداران از مجیدی بیشتر شده خصوصا اینکه برای فصل جدید تیم را با تفکرات خودش می بندد و اگر نتواند نتیجه بگیرد باید جوابگوی هواداران باشد.

ورمزیار در مورد انتقال مهدی قائدی به یکی از تیم شباب الاهلی گفت: قائدی در این دو، سه سال اخیر تاثیرگذارترین بازیکن برای استقلال بود. حرکت های انفجاری او و گلزنی های این بازیکن به استقلال کمک زیادی کرد اما مشخص بود یک روز از استقلال خواهد رفت. اگر چه همه دوست داشتند او به اروپا برود زیرا در آنجا بیشتر دیده می شد اما او کشورهای عربی را پذیرفت و باید هواداران بدانند که این بازیکن دیگر در استقلال نیست. بنابراین کادر فنی باید یک جایگزین مناسب برای این بازیکن گلزن پیدا کند.

کاپیتان پیشین استقلال افزود: جدایی بازیکنانی چون میلیچ، دیاباته، قائدی، نادری تا حدودی شرایط را برای استقلال سخت کرده است و حالا باید منتظر بمانیم تا بببنیم در چند روز آینده مجیدی جای این بازیکنان با تجربه و تاثیرگذار را چگونه پر خواهد کرد.

وی در مورد نگرانی هواداران استقلال از شرایط کنونی خاطرنشان کرد: نگرانی طرفداران استقلال را کاملا درک می کنم. آنها هر روز مقابل باشگاه می روند و این نشان می دهد که آنها عاشق تیم شان هستند و دلواپسی های زیادی دارند اگر چه در این روز رفتار خوبی هم با آنان نشده اما باید صبور باشند و اجازه دهند کادر فنی بر اساس نیازش بازیکنان مورد نظر را جذب کند. شاید یک بازیکن مورد علاقه هواداران باشد اما با تفکرات کادر فنی جور در نیاید. بنابراین لازم است هواداران از بازیکنان جدید و کادر فنی حمایت کنند تا استقلال بتواند با شروع فصل جدید حضوری پرقدرت در لیگ داشته باشد.

ورمزیار در پایان در خصوص دیدار استقلال برابر الهلال عربستان که ۲۲ شهریورماه برگزار خواهد شد، گفت: الهلال بازیکنان صاحب نام و گران قیمتی را جذب کرده. آنها به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل هستند و تلاش زیادی می کنند تا با جذب بازیکنان بزرگ به این افتخار مهم دست پیدا کنند. در مقابل، استقلال روزهای پراسترسی را می گذراند. تمرینات این تیم دو، سه روز است که شروع شده. شرایط برای استقلال سخت است اما اعتقاد دارم بارها این اتفاق افتاده که آبی ها مقابل تیم های پرمهره ایستادند و در پایان برنده شدند. بنابراین، این بار هم استقلال می تواند با غیرت ایرانی و تعصبی که در بازیکنانش وجود دارد بر این تیم متمول غلبه کرده و به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    اقفتفتبتدتللاتناذ تاادتت اات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید