با امضای تفاهم‌نامه میان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت امداد خودرو ایران، فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه‌ای از این پس به‌عنوان امدادگر به ناوگان امداد خودرو ایران ملحق می‌شوند.

همکاری امداد خودرو ایران با دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش سلام نو به نقل از ایکوپرس، با امضای تفاهم‌نامه میان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت امداد خودرو ایران، فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه‌ای از این پس به‌عنوان امدادگر به ناوگان امداد خودرو ایران ملحق می‌شوند.

در این تفاهم‌نامه که به امضای سید عباس میرحسینی و رضا گنجی جویباری به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره امداد خودرو ایران و ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای رسید، ضمن تضمین ارائه فرصت شغلی به فارغ التحصیلان رشته‌های «مکانیک، الکترونیک، برق و ارزیابی خسارت خودرو»، شرکت امداد خودرو ایران برنامه‌ای برای ارائه تسهیلات ویژه به کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته است.

در این مراسم، صالحی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن اشاره به ارتباط مؤثر دانشگاه و امداد خودرو ایران، بر ایجاد رشته‌های جدید دانشگاهی و بورسیه دانشجویان بر اساس همکاری دوجانبه به منظور بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات آموزشی و همچنین رفاهی میان دو نهاد، تاکید کرد.

میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران نیز با اشاره به تجهیزات به‌کار رفته و ظرفیت ناوگان امدادرسانی در سراسر کشور ضمن استقبال از هم‌افزایی میان صنعت و دانشگاه، بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه به منظور ارتقای آموزش و دانش فنی امدادگران سراسر کشور و همچنین انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک را ضروری دانست.

وی گفت: در شرایطی که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور، دغدغه اشتغال در حوزه مرتبط با رشته تحصیلی خود را دارند، در صورت استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان برای بسیاری از این دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، فرصت‌های مناسب شغلی ایجاد کرد.

میرحسینی خاطرنشان کرد: با ورود متخصصان و ارائه خدمات امدادی مطمئن، شاهد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و رضایت بیشتر هموطنان در سراسر کشور نیز خواهیم بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید