بانک اقتصادنوین با معرفی «کارت اعتباری انتخاب نوین»، شرایط خرید اقساطی کالای لوازم‌خانگی با نرخ سود و شرایط بازپرداخت ویژه را برای مشتریان خود فراهم کرد.

صدور "کارت اعتباری انتخاب نوین" در شعب بانک اقتصاد نوین

به گزارش سلام نو به نقل از بانک اقتصاد نوین، این بانک در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان، افزایش قدرت خرید هم‌وطنان گرامی و حمایت از تولیدات شرکت‌های داخلی، در تفاهم‌نامه‌ای با «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (اسنوا)» تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال کارت اعتباری، با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ قسط ماهانه به مشتریان خود ارائه می‌کند.

گفتنی است، گروه صنعتی انتخاب در حوزه تولید لوازم‌خانگی مانند یخچال و ‌فریزر، صوتی و تصویری، اجاق‌گاز، ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی، فعال بوده و با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و نمایندگی فروش در سراسر کشور، به عرضه لوازم خانگی می پردازد.

مشتریان ارجمند می توانند برای آگاهی از محصولات و نمایندگی‌های فروش اسنوا، به سایت این شرکت به آدرس snowa.ir مراجعه کنند.

همچنین شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور و کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ آماده راهنمایی مشتریان گرامی برای دریافت این تسهیلات ویژه هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید