امروزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال افزایش یافته است به طوری که همه ما حداقل یک بار اسم ارزهای دیجیتال به گوشمان خورده است.  در این مطلب چگونگی خرید و فروش ارز های دیجیتال از جمله تتر در صرافی معتبر بیت مهر توضیح داده شده است.

چگونگی خرید و تبدیل تتر به پرفکت مانی

ارز دیجیتال تتر چیست؟

تتر یک ارز دیجیتال ثابت  (Stable Coin) مبتنی بر بلاک چین است که مهم ترین ویژگی آن این است که پول شما را از نوسانات بازار حفظ میکند. ارزش این ارز به طور ثابت 1 دلار است. امروزه تتر قدرتمندترین ارز دیجیتال ثابت است به طوری که با بیش از 40 میلیارد دلار ارزش بازارپس از بیت کوین،اتریوم و بایننس کوین با قدرت بر رتبه چهارم بازار ارزهای دیجیتال ایستاده است.تتر را میشود به سادگی در کیف پول‌های دیجیتالی بر روی موبایل خود و کامپیوترشخصی و یا کیف پول‌های موجود در صرافی‌ها داشته باشید. ارسال و دریافت تتر به ‌سادگی و به سرعت است. همین ویژگی‌ها است که  باعث محبوبیت این ارز دیجیتال برای معامله‌ گران شده است. تتر ابتدا در سال ۲۰۱۴ با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدتی به نام  تتر تغییر نام  داد.

نحوه خرید تتر

برای خرید تتر وارد آدرس https://bitmehr.com/tether  شوید . و پس ار ثبت نام خرید و فروش تتر را در بستری امن انجام دهید .

چگونگی خرید و تبدیل تتر به پرفکت مانی

چگونگی فروش تتر

برای فروش تتر و سایر ارز های دیجیتال هم می توانید پس از ثبت نام در صرافی بیت مهر . تبدیل تتر و سایر ارز های دیجیتال به ریال را به راحتی انجام دهید . و مبلغ ریالی به حسابی که تایید شده واریز خواهد شد .

تبدیل ارز دیجیتال به پرفکت مانی

بسیاری از کاربران با خرید پرفکت مانی و تبدیل آن به ارز های دیجیتال از جمله تتر و ... دارایی های خودشون رو به صورت ارز دیجیتال نگه داری می کنند .  صرافی ارز دیجیتال بیت مهر bitmehr.com خدمات ارز الکترونیکی مثل پرفکت مانی رو هم ارائه میدهد . از آدرس رو به رو برای خرید پرفکت مانی

https://bitmehr.com/perfectmoney  میتوانید استفاده کنید. و خرید و فروش ارز های دیجیتال را به راحتی انجام دهید .

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید