مرد قاتل ۲۹ ساله مرودشتی که همسر خود را خفه کرده بود در "خاتم" استان یزد دستگیر شد.

مرگ زن جوان مرودشتی به دلیل خفگی توسط همسرش!

به گزارش سلام نو، فرمانده انتظامی "مرودشت" از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از ۴ روز در شهرستان "خاتم" استان یزد خبر داد.

سرهنگ "فرشید زینلی"  در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع قتل خانمی ۲۵ ساله در یکی از روستاهای توابع این شهرستان و متواری شدن قاتل ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل ۲۹ ساله که همسر خود را به قتل (خفه) رسانده به سمت استان یزد متواری شده است.

بازداشت قاتل فراری در یزد / همسرکشی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل ۲۹ ساله را پس از ۴ روز در شهرستان "خاتم" از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

سرهنگ "زینلی" گفت: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست قبل از هرگونه بحث و درگیری فیزیکی به اعصاب خود مسلط بوده و در صورت نیاز با شماره گیری ۱۱۰ حل این چنین اختلافات و مشکلات را به پلیس سپرده و از عکس العمل‌های ناگهانی بپرهیزید؛ چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه‌ای جبران ناپذیر به بار بیاورد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید