عروس جوان در کنار همسر و اعضای خانواده‌اش در حال گوش دادن به صحبت‌های اجرا کننده مراسم بود که ناگهان از حال رفته و روی زمین افتاد.

مرگ عجیب عروس جوان هنگام گفتن بله در مراسم عقد!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شاید یکی از ناراحت کننده‌ترین اخبار حوادث، متعلق به حوادثی است که در مراسم ازدواج که باید روزی سرشار از اتفاقات شاد و خاطره ساز باشد، رخ می‌دهد، اما حقیقت، امری غیرقابل انکار است و نمی‌توان از آن گریخت. در این گزارش ماجرای غم انگیز مرگ عروس جوانی را می‌خوانید که به یکباره حین اجرای مراسم پیوند زناشویی با همسر آینده اش از حال رفت و راهی بیمارستان شد.

عروس ۳۴ ساله‌ای که نامش منتشر نشده است در حال تکرار جملات عاقد بود و در حال ورود به مرحله‌ی جدیدی از زندگی در کنار همسرش بود که ناگهان از حال رفته و روی زمین افتاد. داماد و حاضرین که همگی شوکه شده بودند فورا با اورژانس تماس گرفتند.

از قرار معلوم عروس، پزشک بوده و تعداد زیادی از میهمانان حاضر در مراسم ازدواجش هم از دوستانش و پزشک بودند و همین باعث شد تا آن‌ها سریع به کمک او بیایند و با انجام عملیات احیا یا همان سی پی آر تا رسیدن اورژانس او را زنده نگاه داشتند. نیروهای اورژانس فورا اقدامات لازم را انجام داده و عروس را به نزدیک‌ترین بیمارستان رساندند.

تصاویر ناراحت کننده از لحظه حمله قلبی عروس جوان در مراسم ازدواجش خیلی سریع در فضای مجازی دست بدست شد تا دعا و آرزوهای همه برای سلامتی او کمکی باشد برای نجاتش، اما پایان عمر او فرا رسیده بود و پس از ۹ روز تلاش پزشکان و رسیدگی‌های شبانه روزی، از دنیا رفت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید