یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره بازار فردا گفت: درصورتی که پالایش نفت بندر عباس بازگشایی شود اقبال به سمت گروه پالایشی زیاد خواهد شد.

پیش‌بینی بورس برای فردا یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ /  میزان تاثیر بازگشایی شبندر بر بازار فردا

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۵۷۵ هزار واحد قرار گرفت و ۲۵ هزار واحد مثبت را به ثبت رساند امروز همچنین برای نمادهای گروه بانکی و خودرویی تقاضا زیاد شده بود و جریان نقدینگی به سمت نمادهای کوچک در حرکت بود. اما روند بازار فردا به چه صورت است؟

محمد رضا نژاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره بازار فردا گفت: در بازار فردا به نظر می‌‎رسد نقدینگی در سهم‌های کوچک در جریان باشد. همچنین درصورتی که پالایش نفت بندر عباس بازگشایی شود اقبال به سمت گروه پالایشی زیاد خواهد شد.

وی افزود: شاخص در محدوده ۱٫۶ هزار میلیارد با مقاومت رو به رو است. نمادهای شاخص‌ساز هم توان رشد بیشتر را در حال حاضر ندارند به همین دلیل به نظر می‌رسد در اوایل صبح فردا بازار مثبت باشد اما به تدریح عرضه‌ها زیاد شده و روند بازار تحت تاثیر این عرضه‌‎ها قرار بگیرد. اما روند شاخص‌ هم‌وزن فردا مثبت خواهد بود.

وی همچنین درباره روند شاخص در ماه‌های اینده گفت: اگر دلار در محدوده ۳۰ هزار تومان باشد و روند افزایشی داشته باشد شاخص به سقف قبلی خود در سال گذشته می‌رسد و به کانال دو میلیون واحد نزدیک می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید