جالب است که بدانید این شرکت در ابتدا به صادرات فرآورده‌های دریایی می‌پرداخت و با گذشت زمان وارد عرصه تکنولوژی شد. تلویزیون سیاه و سفید از جمله اولین محصولات این شرکت بوده است. شرکت سامسونگ در طی سالیان به آنچنان قدرتی رسیده که هم اکنون محصولاتش را با شرکت اپل مقایسه می‌کند.

راهنمایی‌هایی برای خرید جهیزیه

یکی از سخت‌ترین نوع خریدها، خرید کردن برای جهیزیه است. بدون شک خرید جهیزیه یکی از دشوارترین تصمیم گیری‌ها برای هر دختر خانم جوانی است. این روزها یکی از موضوعات بسیار مهم برای دختر خانم‌های جوان خرید جهیزیه‌ای شیک و مدرن است، اما آیا وسایل زیبا و شیک به همان نسبت مرغوب هستند و از کیفیت برخوردارند یا اینکه فقط ظاهری آراسته دارند؟ در این مقاله قصد داریم که به شما چند برند معروف را معرفی کنیم که علاوه بر زیبایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

برندهایی معروف در خرید لوازم خانگی چه برندهایی هستند؟

· برند بوش: یکی از معروف‌ترین برندها در خرید لوازم خانگی برند بوش است. رابرت بوش صاحب این برند آلمانی یکی از شناخته شده‌ترین برندها است که طی سالیان دراز و با وجود تحریم‌های فروان توانسته در عرصه تولید لوازم خانگی فعالیت کند و محصولاتش را به کل دنیا صادر کند.

· برند سامسونگ:  سامسونگ نیز یکی از تولید کنندگان وسایل خانگی است که مربوط به کشور کره است. جالب است که بدانید این شرکت در ابتدا به صادرات فرآورده‌های دریایی می‌پرداخت و با گذشت زمان وارد عرصه تکنولوژی شد. تلویزیون سیاه و سفید از جمله اولین محصولات این شرکت بوده است. شرکت سامسونگ در طی سالیان به آنچنان قدرتی رسیده که هم اکنون محصولاتش را با شرکت اپل مقایسه می‌کند.

· برند ال جی: شرکت ال جی همان شرکت گلداستار بود که در کره تاسیس شد و سپس تغییر نام داد. ال جی و محصولاتش نیز از جمله برندهای معروف است که محصولاتش طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

· برند تفال: این برند فرانسوی در سال ۱۹۵۶ تاسیس شد و به تولید محصولاتش آشپزخانه پرداخت. این شرکت بخاطر پلوپز و اتو برقی‌های فوق العاده با کیفیتی که می‌سازد معروف است به طوری که هنوز هیچ شرکتی در دنیا نتوانسته در برابر این دو محصول رکورد بهتری را از آن خود کند.

· برند دوو: ای برند کره‌ای مربوط به کره جنوبی است که لوازم آشپزخانه کوچک را تولید می‌کند. دوو از جمله شرکت‌هایی است که محصولاتی تولید می‌کند که حافظ و دوستدار محیط زیست هستند و از این جهت توسط فعالان محیط زیست حمایت می‌شود.

· برند امرسان:  اسم امرسان با یخچال فریز گره خورده است. معمولاَ همه مردم با شنیدن نام شرکت امرسان به یاد یخچال‌های با کیفیت و البته زیبای این شرکت می‌افتند.

· برند فلر: فلر محصول کشور آلمان است. این شرکت که به تولید لوازم کوچک آشپزخانه‌ای می‌پردازد به خاطر تولید محصولاتی چون قهوه ساز، پلوپز، ساندویچ ساز و جاروبرقی معروف است.

· برند اسنوا: اسنوا شرکت ایرانی است که با نام هیمالیا هم شناخته شده است. این شرکت با ساخت یخچال‌های با کیفیت توانسته سهم قابل توجهی در صادرات محصولات به خارج از کشور داشته باشد و از این جهت توانسته چرخه‌های تولید و صادرات را در کشور به رونق بی‌اندازد.

از چه برندی محصول بخریم؟

برای خرید محصولات مورد نظرتان کار درست این است که تمامی وسایل را از یک برند خرید نکنید چرا که هر برندی محصولی دارد که بخاطر آن معروف شده است. سعی کنید با شناسایی محصولات اصلی هر شرکت خریدی موفق را برای خودتان به ارمغان آورید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید