ساعت ۳:۴۶ بامداد امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری به یک دستگاه پژو پارس و عدم کنترل راننده سواری موجب برخورد این خودرو با اتوبوس مسافری دیگری شد.

تصادف هولناک ۲ اتوبوس و یک سواری در آزادراه زنجان ـ قزوین / آمار مصدومان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو اتوبوس مسافربری و یک دستگاه سواری در لاین شمالی عوارضی آزادراه زنجان ـ قزوین ۱۹ مصدوم برجا گذاشت.

غفور آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ساعت ۳:۴۶ بامداد امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری به یک دستگاه پژو پارس و عدم کنترل راننده سواری موجب برخورد این خودرو با اتوبوس مسافری دیگری شد.

آقاجانلو تاکید کرد: در نتیجه این تصادف زنجیره‌ای ۲۵ نفر حادثه دیدند و ۱۹ نفر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: بلافاصله با اعلام این حادثه به مرکز کنترل فرماندهی عملیات امداد و نجات هلال احمر، ۴ تیم امداد و نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در عوارضی زنجان ـ قزوین و شمال‌غرب به محل حادثه اعزام شدند.

آقاجانلو افزود: ۴ نفر از مصدومان این حادثه توسط آمبولانس هلال احمر برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات استان زنجان در پایگاه‌های بین جاده‌ای هلال احمر به صورت شبانه‌روز آماده امدادرسانی به هموطنان آسیب‌دیده از حوادث هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس بگیرند.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید