از آن جا که امروزه استفاده از شیشه سکوریت و به خصوص درب هایی که با شیشه سکوریت ساخته می شوند بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. از این رو در مکان های بسیار مختلفی از جمله مکان های اداری، تجاری، باشگاه ها، مغازه ها، مکان های ورزشی، منازل و... از درب یا پارتیشن شیشه سکوریت استفاده می شود.

کاربردهای دستگیره شیشه سکوریت

دستگیره شیشه نوعی یراق آلات برای شیشه سکوریت محسوب می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای دستگیره شیشه سکوریت این است که با استفاده از آن به راحتی می توان درب شیشه سکوریت را باز و بسته کرد. از این رو رفت و آمد نیز با استفاده از این دستگیره شیشه سکوریت بسیار بهتر و بدون هیچ گونه تجمعی صورت خواهد گرفت. جنس دستگیره شیشه سکوریت نسبت به سایر یراق آلاتی که در شیشه سکوریت به کار برده می شود متفاوت است. دلیل آن نیز این است که کاربرد آن نسبت به سایر یراق آلات فرق دارد. یکی دیگر از کارهای مهمی که دستگیره شیشه سکوریت انجام می دهد این است که به سطح ساده و یکنواخت شیشه سکوریت زیبایی زیادی می بخشد. از این رو زمانی که شما می خواهید دستگیره مناسب را برای شیشه سکوریت خود انتخاب کنید باید زیبایی آن را نیز در نظر بگیرد. علاوه بر زیبایی هر کدام از جنس های مختلف این دستگیره ها دارای دوام و طول عمر متفاوتی است و شما می توانید بسته به نوع استفاده خود از آن جنسی را که برای شما مناسب تر است خریداری کنید. دستگیره هایی که برای قرار دادن بر روی شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می گیرند دارای تنوع و مدل های بسیار زیادی هستند و برای درب های شیشه ای در مکان های مختلف می توان انواع متنوعی از دستگیره های درب را بر روی شیشه سکوریت نصب کرد. این تنوع زیاد دستگیره های شیشه سکوریت از لحاظ ظاهری، اندازه و جنس می باشد. بنابراین شما می توانید دستگیره های شیشه سکوریت با ظاهرهای بسیار متنوع و همچنین اندازه و جنس های مختلفی را از شرکت رامادر سفارش دهید.

قفل شیشه سکوریت و کاربرد آن

همانطور که از نام این مدل قفل شیشه سکوریت پیدا است به وسیله کلید آن را باز و بسته می کنند. قفل درب کلید دار می تواند در شکل ها ، طرح ها و جنس های مختلفی تولید شود که هر کدام از آن ها با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. قفل شیشه سکوریت برای درب کلید دار می تواند از جنس آلومینیوم، استیل ضد زنگ و حتی سرب تهیه شود. بهترین نوع قفل شیشه سکوریت نوعی از آن است که از استیل ضد زنگ ساخته شده باشد. قفل درب کلید دار را می توان بر روی تمام درب های شیشه ای کشویی، لولایی و اتوماتیک نصب نمود. یکی از پر کاربرد ترین قفل درب کلید دار برای شیشه سکوریت قفل کمری می باشد قفل کمری را می توان هم با جاسازی هم بدون جاسازی بر روی شیشه سکوریت نصب نمود. قفل های کمری خود نیز از انواع مختلفی تشکیل شده اند که از مهم ترین آن ها می توان به قفل کمری خرچنگی اشاره کرد قفل های کمری قابلیت نصب به صورت شیشه به دیوار و هم شیشه به شیشه را دارا می باشند.

Description: C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\ghofl-kameri1.jpg

انواع پر کاربرد بست شیشه سکوریت

یکی از پرکاربردترین بست شیشه سکوریت که در شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد، بست نرده عنکبوتی است. این بست به طور معمول برای اتصال شیشه به دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. بست شیشه عنکبوتی غالبا برای شیشه های با سایز 8 تا 10 میلی متر مناسب می باشد و چون اغلب در شیشه بالکن مورد استفاده قرار می گیرد و از این رو بای در شرایط جوی مختلف مقاوت داشته باشد؛ جنس آن استیل ضد زنگ است.  اغلب بست شیشه ای عنکبوتی از نوع وارداتی است و دارای جنس براق و یا نقره ای مات است.

قیمت لولا شیشه سکوریت و عوامل موثر بر آن

با توجه به اینکه لولا شیشه سکوریت از انواع وارداتی و یا تولید داخلی باشد می تواند قیمت آن نیز متفاوت باشد. بنابراین نوع ایرانی و یا خارجی بودن لولا شیشه سکوریت را یکی از عواملی دانست که می تواند در تغییرات قیمتی لولا شیشه سکوریت تاثیر گذار باشد. با این حال تاثیر گذار ترین عامل در کم و زیاد شدن قیمت لولا شیشه سکوریت آلیاژی است که در ساخت آن به کار برده می شود توجه داشته باشید که هرچه لولای مورد نظر بزرگ تر باشد و حتی از نظر ارتفاع نیز بلند تر ساخته شده باشد در نتیجه مواد و آلیاژی که در ساخت آن به کار برده شده است بیشتر خواهد بود. در این صورت قیمت آن نیز بالا تر از نوع کوتاه و کوچک  خواهد بود. یکی از نکاتی که مرغوبیت شیشه سکوریت را نشان می دهد وزن لولا می باشد که این نیز خود عاملی تاثیر گذار در تغییرات قیمتی لولا شیشه سکوریت می باشد. به طور جزئی تر اگر بخواهیم وزن لولا شیشه سکوریت را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت لولاهای شیشه سکوریتی که نازک هستند و وزن کمی دارند باید برای مکان های مورد استفاده قرار گیرند که برای باز کردن در نیازی به نیروی زیادی نباشد. زیرا این لولاها می توانند با فشار بسیار کمی حالت ظاهری اش تغییر کند. اما لولاهایی که محکم تر و سنگین تر هستند آلیاژ به کار برده در آن ها بیشتر است و می توانند برای تمامی مکان ها مورد استفاده قرار گیرند.

Description: C:\Users\ramadoor7\Desktop\مقالات رپورتاژ\عکس\lola-shishe-b-divar-meroni-noghre-2-min.jpg

استفاده از دستگیره شیشه سکوریت برای مکان های مختلف

از آن جا که امروزه استفاده از شیشه سکوریت و به خصوص درب هایی که با شیشه سکوریت ساخته می شوند بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. از این رو در مکان های بسیار مختلفی از جمله مکان های اداری، تجاری، باشگاه ها، مغازه ها، مکان های ورزشی، منازل و... از درب یا پارتیشن شیشه سکوریت استفاده می شود. با توجه به اینکه این مکان ها هر کدام کارآیی و شرایط محیطی متفاوتی دارند بسیار واضح است دستگیره هایی که برای هر کدام از این اماکن مورد استفاده قرار می گیرد باید مناسب با آن مکان باشد. زیرا به طور مثال دستگیره هایی که در برابر رطوبت مقاوم نیستند را اگر در مکان های مرطوب همچون استخرها و باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار دهید خیلی کمتر از آنچه که فکر می کنید برای درب کارآیی خواهند داشت  و هزینه های اضافی را برای شما در پی دارند. از این رو مکان مورد استفاده از دستگیره شیشه سکوریت مهم ترین تاثیر را برای انتخاب نوع و جنس آن دارا می باشد. ما مفتخریم شرکت رامادُر را به عنوان یکی از معتبرترین واردکنندگان و تولیدکنندگان انواع یراق آلات مربوط به شیشه سکوریت به شما معرفی کنیم. یکی از یراق آلات بسیار پر تنوع و پر کاربرد شیشه سکوریت دستگیره های مربوط به آن است. ما دستگیره های مختلف تولیدی و وادراتی را در جنس ها و سایزهای مختلف برای شما فراهم کرده ایم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید