اکثر مشتریانی که درخواست ساک دستی پارچه ای را دارند، بیشتر برای استفاده تبلیغاتی می باشد چرا که ساک دستی پارچه ای یک رپوش بهینه برای تبلیغات برند می باشد چرا که علاوه بر هزینه پایین ماندگاری بالایی دارند یعنی تبلیغات شما می تواند در مدت زمان زیادی در معرض دید عموم قرار بگیرد.

ساک دستی پارچه ای ، روش و مراحل تولید

ساک پارچه ای یا ساک دستی سوزنی از جنس اسپان باند یا نانوون و گرماژ یا ضخامت ۶۰ و ۹۰ گرمی (استانداردترین گرماژ تولیدی ساک دستی پارچه ای) تولید می شود.

پارچه های نانوون را می توانید در بازار های ایران خریداری کنید چرا که این پارچه ها در داخل ایران تولید می شود. اغلب این پارچه ها در بازار در عرض ۱۶۰ سانتی متر عرضه می شوند اما تولیدی ساک دستی دستی پارچه ای پارس کاور می تواند در سایز های اختصاصی سفارش مشتریان را عرضه کند. اما بایستی حجم سفارض مشتری بالا باشد. پارچه های نانوون معمولا به صورت یک لایه(S)، دولایه(SS)، سه لایه(SSS)، تولید می شوند. S مخفف کلمه اسپان باند می باشد.

روش های تولید ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای به سه روش سنتی(دوخت با چرخ خیاطی)، دوخت با چرخ های التراسونیک و دوخت با استفاده از خط تولید اتوماتیک تولید می گردد.

در روش سنتی(دوخت با استفاده از چرخ خیاطی)، به دلیل زمانبر بودن و نیاز به نیروی انسانی زیاد به صرفه نمی باشد.

روش تولید با چرخ های التراسونیک نیز همانند روش قبلی به دلیل نیاز به نیروی انسانی زیاد و کاهش تولید و همچنین احتمال کاهش کیفیت محصول ، مقرون به صرفه نمی باشد.

بهترین روش تولید ساک دستی پارچه ای استفاده از خط تولید تمام اتوماتیک می باشد. در این روش برخلاف دو روش قبلی نیازی به نیروی انسانی زیادی ندارید و در مدت زمان کوتاهی می توانید حجم زیادی از سفارشات مشتریان را بدون کاهش کیفیت محصول تولید نمایید.

مراحل تولید ساک دستی پارچه ای به روش تمام اتوماتیک

وقتی پارچه نانوون با عرض ۱۶۰ سانتی متر وارد کارگاه تولیدی ساک پارچه ای می شود، باید سایز پارچه متناسب با سفارش مشتریان توسط دستگاه برش، برش بخورد. مثلا برای تولید ساک دستی پارچه ای ۳۵ و ۴۵ نیاز به پارچه با عرض ۱۰۰ داریم، بنابراین پارچه باید توسط دستگاه برش، در سایز مورد احتیاج ما برش بخورد.

بعد از برش، رل پارچه نانوون وارد خط تولید می شود. در مرحله اول فرآیند تولید ساک دستی پارچه ای دوطرف پارچه به اندازه پنج سانتی متر تا می شود و روی سطح پارچه پرس می خورد.

در مرحله دوم پارچه به صورت کامل و در ابعاد مورد نیاز ساک دستی روی سطح هم قرار می گیرد و بنا به سفارش مشتری به سه روش دو طرف پرس(کاست کف)، سه طرف کاست و سه طرف پرس(بدون کاست) تولید می شود.

ساک دستی پارچه ای تولید شده در روش دو طرف پرس فضای بیشتری برای حمل اجناس دارد و نسبت به دو روش دیگر تولید ساک دستی پارچه ای از قیمت پایین تری برخوردار است. روش تولید سه طرف کاست از پرستیژ و زیبایی بالایی برخوردار است. ساک دستی پارچه ای سه طرف کاست معمولا برای حمل کالاهایی که به وسیله کارتون بسته بندی شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.

ساک دستی پارچه ای بدون کاست، بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد، مهم ترین مورد استفاده این محصول در فروشگاه ها و نمایشگاه ها می باشد چرا که برای تبلیغات برند بسیار مناسب می باشد.

در مرحله سوم و بعد از تولید ساک دستی پارچه ای به سه روشی که شرح داده شد، ساک دستی وارد مرحله دسته زنی می شود. دسته زنی ساک دستی پارچه ای به دو روش پانچ، و دسته زنبیلی(رکابی، لوپ) تولید می شود. استفاده از دو روش ذکر شده به دلخواه و سلیقه مشتری می باشد. در روش دسته زنبیلی بعد از ورود پارچه دسته های آماده که جنس آنها نیز از پارچه نانوون می باشد به صورت پرسی و با ضربه دستگاه روی ساک دستی پارچه ای پرس می شود.

بعد از این مرحله دو طرف کار پرس می خورد و در مرحله آخر فرآیند تولید ساک دستی پارچه ای توسط گیوتین برش می خورد. بعد از خروج ساک دستی پارچه ای، اپراتور بعد از کنترل کیفیت ساک دستی آنها را در بسته های ۲۵ و ۵۰ تایی بسته بندی می کند و آماده چاپ می شود.

اکثر مشتریانی که درخواست ساک دستی پارچه ای را دارند، بیشتر برای استفاده تبلیغاتی می باشد چرا که ساک دستی پارچه ای یک رپوش بهینه برای تبلیغات برند می باشد چرا که علاوه بر هزینه پایین ماندگاری بالایی دارند یعنی تبلیغات شما می تواند در مدت زمان زیادی در معرض دید عموم قرار بگیرد. گروه تولیدی پارس کاور با استفاده از دستگاه چاپ سیلک می تواند نیاز های مشتری را حتی در سفارشات با حجم بالا نیز مرتفع نماید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید