حبیب دهقان‌نسب، بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون و از بازیگران سریال «مختارنامه» می‌گوید نباید یک سریال را زیاد پخش کرد، وقتی کاری پشت سرهم تکرار شود، دیگر ارزش خودش را نزد بیننده از دست می‌دهد.

انتقاد بازیگر «مختارنامه» از پخش هر ساله این سریال

به گزارش سلام نو، خراسان نوشت: حبیب دهقان ‌نسب سابقه زیادی در زمینه بازی در آثار تاریخی دارد. او تا به حال در نقش‌های مثبت و منفی مختلفی نیز دیده شده و تصویری کلیشه‌ای از خود به جا نگذاشته است.

به همین بهانه درباره حضور در «مختارنامه» و همکاری‌هایش با داوود میرباقری با حبیب دهقان ‌نسب گفت ‌و گو کرده‌ایم.

چه شد که بازی در سریال «مختارنامه» را پذیرفتید؟

می‌توانم بگویم بیشتر شخصیت و حضور خود آقای میرباقری به عنوان نویسنده و کارگردان کار باعث شد که دعوت ایشان را قبول کنم، البته شخصیت هم فراز و نشیب ‌هایی داشت. «یزید بن اَنس» از بزرگان کوفه بوده و زمانی که امام حسین(ع) به کمک نیاز داشته، ایشان را یاری نکرده و بعدها وقتی مختار افراد را برای خونخواهی امام حسین(ع) دعوت کرد، او نیز قبول کرد مختار را همراهی کند و جان خود را هم برای عهد و پیمانی که با او بسته بود، گذاشت.

به تازگی خانم فریبا کوثری گفتند مخالف بازپخش «مختارنامه» هستند و آقای شریفی‌نیا گفتند اتفاقا هر سال باید پخش شود. نظر شما چیست؟

به نظر من هم نباید یک سریال را زیاد پخش کرد، وقتی کاری پشت سرهم تکرار شود، دیگر ارزش خودش را نزد بیننده از دست می‌دهد. گاهی سریالی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود و یکی، دو سال بعد شبکه دیگری تکرارش را پخش می‌کند. این بد نیست چون برای کسانی که سریال را ندیدند یادآوری می‌شود، اما این که هر سال پخش شود، به نظرم مناسبت درستی ندارد و منطقی نیست. من بیشتر با خانم کوثری موافق هستم. اگر پخش تکرار سریال با فاصله باشد اشکالی ندارد، ولی با این که هر سال از شبکه‌های مختلف پخش شود، موافق نیستم.

سریال «امام علی(ع)»، «ولایت عشق» و «مختارنامه» آثار تاریخی و مذهبی ماندگار کارنامه شما هستند، تجربه بازی در کدام سریال را بیشتر دوست دارید؟

همه این کارها برای من به عنوان بازیگر، جذابیت‌هایی داشته‌اند و مهم بوده‌اند که پذیرفتم و کار کردم. هرکدام یک سری فاکتورهایی داشته‌اند که من را جذب کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید