کریستیانو رونالدو مهاجم سرشناس پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با هواپیمای شخصی‌اش تورین را ترک کرد.

کریستیانو رونالدو تورین را با هواپیمای شخصی‌اش ترک کرد / فیلم
به گزارش سلام نو، .کریستیانو رونالدو بعد از اینکه باشگاه منچستر یونایتد به طور رسمی اعلام کرد این بازیکن را جذب کرده است در اولین واکنش به انتخاب تیم جدیدش و ترک یوونتوس در صفحه اینستاگرامش نوشت: امروز من از یک باشگاه جذاب جدا می‌شوم. بزرگترین باشگاه در ایتالیا و قطعاً یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا. من تمام قلب، محبت و روحم را برای یوونتوس گذاشتم و همیشه شهر تورین را تا آخرین روز زندگی‌ام دوست خواهم داشت.

این در حالی است که در روزهای اخیر شایعه حضور رونالدو در منچسترسینی مطرح شد. این در حالی استسم لی خبرنگار بی‌بی‌سی و نزدیک به باشگاه‌های شهر منچستر اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی برای جذب رونالدو اقدام نخواهد کرد و از رقابت کنار رفته است.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس نیز در نشست خبری تایید کرد کریستیانو رونالدو روز گذشته اعلام کرده قصد دارد سریعا از یوونتوس جدا شود و به همین دلیل او امروز تمرین نکرده و برای بازی فردا مقابل جنوا در دسترس نیست.

رئیس یوونتوس نیز اعلام کرد رونالدو، ستاره پرتغالی این تیم دیگر نمی‌خواهد برای این تیم ایتالیایی بازی کند. به گفته او رونالدو در بازی روز شنبه یوونتوس با امپولی در زمین نخواهد بود.

از سوی دیگر سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری اعلام کرد کریستیانو همیشه با ما ارتباط خوبی داشته است، برونو فرناندز همواره با او در ارتباط است، اگر او قصد جدایی از یوونتوس را دارد می‌داند که ما اینجا هستیم.

طبق گفته ها منچستریونایتد پیشنهادی ۲۸ میلیون یورویی خود را برای جذب کریستیانو رونالدو به یوونتوس ارائه کرده است.

رونالدو تورین را ترک کرد

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید