سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز جمعه با حضور در دفتر رییس دستگاه قضا، با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار کرد.

دیدار وزیر اقتصاد با محسنی اژه‌ای / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز جمعه (پنجم شهریور ماه) با حضور در دفتر رییس دستگاه قضا، با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار کرد.

رییس قوه قضاییه در این دیدار با تبریک آغاز به کار دولت سیزدهم همزمان با هفته دولت و رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزیر اقتصاد و دیگر وزرای کابینه دولت مردمی تصریح کرد: ما، هم برای توفیق دولت دعا می‌کنیم و هم کمک فکری و عملی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با استماع برنامه‌های وزیر اقتصاد در جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور و معیشت مردم، ابراز امیدواری کرد با تحقق این شعارها و برنامه‌ها و همت و تلاش مضاعف مسئولان، وضع موجود به نفع مردم تغییر کند.

رییس قوه قضاییه با بیان این‌که امروز کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید متناسب با جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران به راه انداخته از سربازان در میدان حمایت شود و دستگاه قضا سربازان این عرصه را تنها نمحجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اعلام آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت در جهت رفع موانع اصلی اقتصاد پویا، رونق سرمایه‌گذاری و تولید در کشور و مبارزه با بسترها و گلوگاه‌های فساد که مصادیق آن از سوی قوه قضاییه شناسایی و به دولت اعلام شده، تاکید کرد: بسترهای ایجاد فساد در دستگاه‌های اجرایی برای ما روشن است و برای رفع ان با دولت همکاری میکنیم.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضا از برنامه‌های دولت سیزدهم در جهت تغییر و تحول در وضع موجود، خواستار افزایش همفکری و همکاری قوا در جهت تسهیل خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی به مردم و افزایش اعتماد و رضایت‌مندی عمومی به‌عنوان سرمایه اصلی نظام اسلامی شد.

وی همچنین با تقدیر از اقدامات دستگاه قضا در جهت رفع موانع تولید و رونق آن و همچنین دستورات اخیر رییس قوه قضائیه برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در کشور، این اقدامات را در بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم مؤثر دانست.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گزارشی نیز از برنامه‌های این وزارتخانه برای کنترل و تنظیم بازار و تأمین نیازهای اساسی مردم با همکاری دیگر بخش‌های مربوطه در دولت ارائه کرد و خواستار حمایت و مساعدت دستگاه قضا از این اقدامات شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید