احمد مددی مدیرعامل استقلال در گفتگوی زنده تلفنی با برنامه تلویزیونی اعلام کرد احتمال جدایی مسعود ریگی، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی از این تیم زیاد است.

قطعی شدن جدایی مطهری، ریگی، شجاعیان و اسماعیلی از استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین؛ ارسلان مطهری، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی ۳ بازیکن هستند که با وجود پایان قرارداد هنوز تمدید نکرده اند و بحث های زیادی درباره شان وجود دارد. این ۳ بازیکن اما حالا در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته اند!

ارسلان مطهری و مسعود ریگی دو بازیکنی بودند که طی روزهای گذشته مذاکراتی را با باشگاه استقلال انجام دادند اما توافقی حاصل نشد. از طرف دیگر مدیران باشگاه با فرشید اسماعیلی هیچ مذاکره ای نداشتند.

درباره ۳ بازیکن مذکور طی روزهای گذشته شایعات و مسائل زیادی مطرح شد. شایعاتی مبنی بر اینکه توافقات مالی درباره شان صورت نگرفته و یا اینکه خودشان قصد دارند با پیشنهاد بهتر به تیم های دیگر بپیوندند.

حالا اما در پی حرف و حدیث های موجود امروز احمد مددی مدیرعامل استقلال در گفت وگو با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم آب پاکی را درباره این ۳ بازیکن روی دست آنها و هواداران ریخت و اعلام کرد که جدایی شان قطعی شده است.
مددی وقتی با سوال پیمان یوسفی مجری برنامه درباره وضعیت تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری مواجه شد، گفت: »این دو بازیکن در لیست تمدید قرارداد ها حضور ندارند!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید