حراج بین‌المللی شاهین در شمال ریاض برگزار شد و یک شاهین با قیمتی کلان در این حراجی به فروش رسید.

قیمت عجیب و باورنکردنی یک پرنده برای فروش در حراجی! / عکس

به گزارش سلام نو، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از قناه العالم نوشت: نهمین شب حراج بین المللی شاهین توسط باشگاه شاهین سعودی در شمال ریاض با مشارکت بهترین مزارع شاهین، از سراسر جهان برگزار شد.

 براساس گزارش آژانس "SPA" عربستان  این حراج با  "قارموشه گیر" از مزرعه آمریکایی "نورث وودز و بلد" آغاز شد. فروش این شاهین ۲۵ هزار ریال معادل ۶.۶ هزار دلار آمریکا بود. گفته شده این شاهین آمریکایی با یک شاهین کانادایی به نام "Gear Pure" که از یک مزرعه، مشتعل بود به رقابت پرداخت. قیمت  شاهین کانادایی در ابتدا با  هفتاد هزار ریال شروع شد، اما قبل از فروش صاحب این شاهین کانادایی"جیم ویلسون فالکونز" قیمت پرنده خود را صدوشانزده هزار ریال معادل ۳۱۰۰۰ دلار گذاشت.

شاهین

براساس گزارش‌ها در دومین روز از حراج بین المللی مزارع تولید شاهین که توسط باشگاه شاهین سعودی در ملحام برگزار شد، شاهینی به نام "حر من حر"  با قیمت چهارصد و ده هزار  ریال معادل ۱۰۹ به فروش رسید که تقریبا می‌توان گفت قیمت حر من حر به اندازه ۵ شاهین بود که به همین علت لقب گران‌ترین شاهین را از آن خود کرد. پس از آن یکی از شاهین‌های کانادایی با قیمت ۳۵۰ ریال معادل نود و سه هزار دلار با وزن ۱۶۰۰ گرم مورد توجه قرار گرفت. این حراج برای اولین بار در عربستان سعودی برگزار  شد و برخی از بهترین مزارع جهان از ۱۴ کشور را گرد هم آورد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید