«نوبت لیلی» نخستین تجربه روح الله حجازی در ساخت سریال است که در فضای عاشقانه‌ای جذاب، این روزها در حال فیلمبرداری در شمال کشور است.

رونمایی از داستان «نوبت لیلی»

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی نماوا، «نوبت لیلی» نخستین تجربه روح الله حجازی در ساخت سریال است که در فضای عاشقانه‌ای جذاب، این روزها در حال فیلمبرداری در شمال کشور است. تاکنون حمید فرخ‌نژاد و مریلا زارعی به عنوان بازیگران اصلی جلوی دوربین رفته‌اند و دیگر بازیگران سریال که همگی از چهره‌های مطرح و شناخته‌شده هستند به زودی معرفی می‌شوند.

«نوبت لیلی» از جمله سریال‌هایی است که لوکیشن‌های متعددی دارد و در خلاصه داستان مجموعه آمده: «لیلی که اتفاقات شوم زمان کودکی‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌داند، از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های موازی بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد.» این سریال قرار است به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش شود.

عوامل سریال «نوبت لیلی» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: سید روح الله حجازی، نویسندگان: مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز، روح الله حجازی، مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراح لباس: زهرا صمدی، صدابردار: سعید بجنوردی، آهنگساز: بامداد افشار، تدوین: محمود نجفی، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی:مهرداد یزدانی، (سرپرست بخش شمال محمد عسگری)، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکس و فیلم پشت صحنه: امیرعلی حمدی پور، مدیر تدارکات: عابد رنجبر، اصلاح رنگ و نور: سینا قویدل.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید