معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران، از حمله خرس وحشی به دو نفر در ارتفاعات سه هزار تنکابن خبر داد.

 خرس وحشی ۲ مرد تنکابنی را زخمی کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران، از حمله خرس وحشی به دو نفر در ارتفاعات سه هزار تنکابن و سقوط از ارتفاع در منطقه رودبار کیاسر خبر داد و گفت: یکی از مصدومان حادثه رودبار کیاسر براثر سقوط از ارتفاع جان باخت.

از حمله خرس در ارتفاعات تنکابن تا سقوط مرگبار در کیاسر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، محمود قاسمی در ساری با اشاره به اینکه پس از اعلام خبر وقوع حادثه از طریق تماس مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) مبنی بر حمله خرس اظهار کرد: براثر این حادثه، مصدومیت دو نفر در منطقه کوهستانی سه هزار، بلافاصله پس از هماهنگی با کشیک شعبه و مسؤول امداد تنکابن دو تیم امداد کوهستان از پایگاه دوهزار و شعبه با یک دستگاه خودروی کمک‌دار و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از رسیدن تیم‌های عملیاتی امداد و نجات به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی، به دلیل وضعیت نامساعد یکی از مصدومان و صعب‌العبور بودن مسیر جهت انتقال، درخواست بالگرد توسط شعبه تنکابن در ساعت به مرکز EOC استان ارسال شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت امداد و نجات و کشیک سازمان امداد، بالگرد مستقر در استان مازندران به همراه تیم واکنش سریع  به محل حادثه اعزام  و مصدوم (بدحال) تحویل عوامل اورژانس شد.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه سقوط از ارتفاع در منطقه رودبار کیاسر اشاره کرد و یادآور شد: طی تماس تلفنی ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مازندران به پایگاه امداد و نجات کیاسر شهرستان مبنی بر سقوط دو نفر در ارتفاع که یک تیم ۴نفره کوهستان پایگاه به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از پیمایش سه ساعته و  با انجام کار فنی به مصدومان دسترسی پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به اینکه این حادثه دو مصدوم به همراه داشت، تصریح کرد: یکی از مصدومان فوت شد و مصدوم دیگر به منطقه امن انتقال و توسط آمبولانس به مرکز درمانی انتقال شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید