رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و تکمیل مسکن ملی در دولت سیزدهم تداوم می‌یابد.

برنامه وزیر راه دولت رئیسی برای مسکن ملی / تکرار وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رستم قاسمی امروز پنجشنبه ۴ شهریور در بدو ورود به ساختمان دادمان، از زحمات محمد اسلامی، وزیر پیشین قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های فراوانی در حوزه حمل‌ونقل و مسکن توسط مهندس اسلامی انجام شد و هر جا می‌رویم نامی نیک از وی بر جای مانده است.

وزیر راه و شهرسازی در بیان برنامه‌های خود، گفت: تقویت بخش‌های مختلف حمل‌ونقل در بخش‌های زمینی، هوایی، دریایی و ریلی در دستور کار قرار خواهد گرفت. همانطور که در مجلس اعلام کردم تلاش خواهیم کرد تا سهم حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

مسکن ملی در دولت سیزدهم

قاسمی در خصوص موضوع مسکن نیز گفت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت. همچنین واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر نیز به اتمام می‌رسند.

عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد و خواسته‌های دولت و مردم را توسعه بدهیم.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: مسکن محرومان و کم‌درآمدها از اولویت‌های دولت سیزدهم است. با ایجاد جاذبه و ارائه مشوق تلاش خواهیم کرد تا کم‌درآمدها صاحب مسکن شوند 

تکرار وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن

رئیس‌جمهور نیز صبح امروز در نخستین جلسه هیات دولت سیزدهم،‌ وعده خود برای ساخت یک میلیون مسکن در هر سال را تکرار کرد.

سیدابراهیم رئیسی، با اشاره به وعده خود برای ساخت یک میلیون مسکن در هر سال گفت: وزیر راه و شهرسازی با جدیت دنبال کند تا این وعده محقق شود. ما باید دولت «صادق‌الوعد» باشیم و به وعده‌های خود عمل کنیم

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور نیز در این جلسه گفت قول‌هایی که رئیس‌جمهور و وزرا به مردم داده‌اند، باید ماهانه چک شوند.

وی در این مورد توضیح داد: مثلاً اگر آقای قاسمی قرار است یک میلیون مسکن بسازد باید مشخص بشود که ماهی ۸۰ تا ۹۰ خانه ساخته شود و طوری باشد که پیشرفت فیزیکی آن معلوم باشد .

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    خداخیرش بده اگه واقعا به فکر تکمیل مسکن مهرم باشه 10سال منتظر تحویل مسکن مهریم. درشرایطی که مستاجریم در حال دادن پول قسط مسکن مهری که تحویل ندادن هم هستیم☹️
  • آرش IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام امیدوارم این مشکل به دست جناب رئیسی حل بشه و افراد کم درآمد صاحب خونه بشن من که خیلی منتظرم و مدام پیگیری میکنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید