بلا حدید در این لباس شب زیبا و جذابش مانند همیشه خوش درخشید. او به واسطه لباس جذابش یکی از بهترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۲۱ را نصیب خودش کرد.

عجیبترین استایل‌های ۲۰۲۱ بازیگران / عکس‌ها

در دنیای مد همه روزه استایل‌های عجیب و غریبی روی پرده می‌آید که اگر شما شخصی با همچین تیپ و ظاهری را در بیرون ببینید، در نظرتان بسیار مسخره می‌آید و هیچگاه این مورد به ذهنتان نمی‌رسد که شخصی با این تیپ بر روی فرش قرمز مد راه رفته باشد. سلبریتیها صاحب عجیبترین استایل در زمان اکران فیلم و جشنواره‌های مختلف هستند. همراه ما عجیبترین استایل‌های ۲۰۲۱ را ببینید.

کت و شلواری عجیب در جشنواره کن

نائومی مرلانت بازیگر فرانسوی درحالی که کت و شلواری عجیب و غریب را بر تن داشت در افتتاحیه جشنواره و مراسم اکران فیلم آنت حضور پیدا کرد. نائومی مرلانت لباس دیگری زیر کتش نپوشیده بود. عجیبترین قسمت کت او آستین‌های بلندش بود که دست‌هایش بیرون آن قرار داشتند.

عجیبترین استایل‌های ۲۰۲۱ بازیگران / عکس‌ها

لباس شب جذاب بلا حدید

بلا حدید در این لباس شب زیبا و جذابش مانند همیشه خوش درخشید. او به واسطه لباس جذابش یکی از بهترین استایل‌های جشنواره کن ۲۰۲۱ را نصیب خودش کرد. لباس شب او پیراهن بلندی است که قسمت بالاتنه آن کاملا جدا از پیراهنش بوده و اختلاف رنگ بین قسمت بالایی و پایینی بیشتر نظرها را به خودش جلب کرده است. نیمتنه پر چین بالایی کاملا از تور مشکی بوده، در حالیکه قسمت پایینی بدون هیچ نقش و نگاری از پارچه سفید ابریشمی دوخته شده است. نکته جالب دیگر دنباله توری مشکی پیراهن است که هماهنگی جالبی با نیمتنه بالایی ایجاد کرده است.

عجیبترین استایل‌های ۲۰۲۱ بازیگران / عکس‌ها

النا لنینا، ستاره روسی جشنواره کن

این ستاره روسی طبق معمول با لباس عجیب و مدل موی عجیبتر و فضاییاش تعجب همه حاضران و عکاسان را برانگیخته است. لباس نقرهای رنگ او توسط نیکا شاباشوا طراحی شده که دارای آستین‌های بسیار شل و دنباله بلندی است که بر روی زمین کشیده می‌شد. کمربند پیراهنش تا پشت گردن و شانه‌هایش ادامه داشت. به طور خلاصه، این ستاره روسی تمام تلاشش را برای متفاوت بودن در جشنواره کن انجام داده است.

عجیبترین استایل‌های ۲۰۲۱ بازیگران / عکس‌ها

دیدی استون در لباس جلوبازش

نکته جالب لباس سفید دیدی استون در قسمت جلویی لباسش بود. اما در قسمت پشت، دامن بسیار بلند و دنباله‌دار بود. آستینهای لباس، پفی و پر زرق و برق بودند. لباسش با پارچه بدن نما دوخته شده بود که جنسی شبیه به پلاستیک داشت. آستین‌های لباس با استفاده از پارچه‌ای پفی دوخته شده بود. این اختلاف جنس دو پارچه بکار رفته بسیار چشم‌نواز بوده، اما طرح کلی لباس به همراه آستین‌های پفی و دامن دنبال‌هدار آنقدر خوب است که نمی‌توان ایرادی گرفت.

عجیبترین استایل‌های ۲۰۲۱ بازیگران / عکس‌ها

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید