پلیس راهور ناجا در راستای جلوگیری از ازدحام مراجعان و خطای سامانه، تدبیری اندیشید و با اتخاذ برنامه زمان‌بندی ساعتی برای اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی اینترنتی در صدد شد تا ازدحام و خطای احتمالی سامانه را برطرف کند تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه نوبت اینترنتی برای نقل و انتقال خودرو دریافت کنند.

زمان‌بندی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی برای تعویض پلاک استانی شد / بارگذاری نوبت جدید هر استان چه ساعتی است؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تعیین بازه زمانی متفاوت برای مراجعه متقاضیان هر استان به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی در راستای رفع مشکل و معطلی پیش‌آمده خبر داد.

با توجه به اینکه هر روز ساعت ۸ صبح حجم انبوهی از متقاضیان برای دریافت خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک به سامانه نوبت دهی شماره گذاری راهور ناجا مراجعه می کردند، در چند روز اخیر گاهی خطای سامانه مشاهده می‌شد و گرفتن  نوبت را دچار اختلال می‌کرد.

پلیس راهور ناجا در راستای جلوگیری از ازدحام مراجعان و خطای سامانه، تدبیری اندیشید و با اتخاذ برنامه زمان‌بندی ساعتی برای اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی اینترنتی در صدد شد تا ازدحام و خطای احتمالی سامانه را برطرف کند تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه نوبت اینترنتی برای نقل و انتقال خودرو دریافت کنند.

سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تعطیلی‌های قبلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک به خاطر وضعیت بحرانی کرونا و انباشت متقاضیان، گرچه با پیگیری پلیس راهور ناجا مقرر شد که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در وضعیت قرمز کرونا نیز بتوانند فعالیت داشته باشند اما به هر حال با افزایش تعداد متقاضیان در تهران و کلانشهرها مواجه هستیم. به طوری که نوبت‌ها در سامانه نوبت دهی به سرعت رزرو می‌شود.

 رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مراکز تعویض پلاک در شرایط قرمز کرونا با تمام پرسنل اما با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی فعال است چرا که باید خدمات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ارائه داد.

 سرهنگ محمدی در خصوص خطا سامانه و مشکلاتی که در سامانه نوبت دهی به خصوص برای شهروندان تهرانی وجود دارد گفت: با توجه به تعداد متقاضیان بالا در کلانشهرها به خصوص در تهران که معطلی شش‌روزه را برای تعیین رزرو و ثبت نام در سامانه نوبت دهی در پی دارد، مقرر شد که از ساعت ۸ صبح امروز خدمات مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری برای متقاضیان در هر استان در ساعت‌های خاص بارگذاری‌شود. به این صورت که بارگذاری نوبت جدید در استان‌های بوشهر، تهران‌،کرمان، گیلان و یزد در ساعت ۸ صبح؛ در اصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگان ساعت ۹ و همچنین در اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارس ساعت ۱۰ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا تصریح کرد: متقاضیان تعویض پلاک در استان‌های البرز ،کردستان، گلستان و لرستان در ساعت ۱۱ ؛ ایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران در ساعت ۱۲ و چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان نیز در ساعت ۱۴ برای رزرونوبت در سامانه نوبت‌دهی اقدام کنند.

 وی تاکید کرد: در حال حاضر امکان دریافت نوبت تا ۶ روز بعد در سامانه وجود دارد و هر روز در ساعت اعلامی هر استان، یک روز به ظرفیت نوبت دهی اضافه می شود.

 سرهنگ محمدی از شهروندان درخواست کرد که در بازه زمانی رزروشده نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مدنظر خود حضور یابند و از همراه داشتن افراد اضافی خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید