بی تعارف خوشحالیم که اعتبار و وجاهت دایی خرج این نیمکت‌های بی اعتبار مربیگری نمی‌شود. کیف می‌کنیم از اینکه به اجبار هم شده، دایی با دست خودش بر این اعتبار جهانی روی نیمکت‌های مربیگری در فوتبال ایران چنگ نمی‌اندازد.

علی دایی پس از قهرش از فوتبال ایران چه می‌کند؟

این روزها بی‌تعارف خوشحالیم که اعتبار و وجاهت علی دایی خرج این نیمکت‌های بی‌اعتبار مربیگری نمی‌شود.

علی دایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. علی دایی تا سال ها رکورددار گل جهانی بوده است اما در آخرین خبر کریستیانو رونالدو توانست در تعداد گل های خود با علی دایی مساوی شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید علی دایی در حال حاضر چه می کند. در ادامه با حال و هوای این روزهای علی دایی آشنا شوید.

شک نداریم برای خیلی‌ها در ایران مهم است که بدانند علی دایی این روزها کجاست و چه می‌کند؟

دایی چنان که همه می‌دانند یکی از فعالان اقتصادی کشور است؛ کسب و کارش برقرار و حال و روزش عالی است؛ تنها نکته ای که مستتر باقی می‌ماند اینکه در حال حاضر در فوتبال ایران؛ او در همان نقطه ای ایستاده که عادل فردوسی پور را می‌توانیم در همان جایگاه تصور کنیم؛ در بی خبری مطلق...

علی دایی و عادل فردوسی پور چه می کنند؟

هر دو هستند، خوب و خوش؛ فقط در فوتبال نیستند! جالب است در فوتبال ما که هر کسی به خودش اجازه اظهارنظر می‌دهد، مدیران این ورزش سوالی از وضعیت علی دایی ندارند. یعنی در ورزش ما، همه می‌توانند مسولیت داشته باشند، مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره شوند و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری را دست به دست بچرخانند؛ این وسط لابد فقط برای علی دایی جا ندارند.

بی تعارف خوشحالیم که اعتبار و وجاهت دایی خرج این نیمکت‌های بی اعتبار مربیگری نمی‌شود. کیف می‌کنیم از اینکه به اجبار هم شده، دایی با دست خودش بر این اعتبار جهانی روی نیمکت‌های مربیگری در فوتبال ایران چنگ نمی‌اندازد.

نگرانی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا برای علی دایی

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا حال و احوال دایی را جویا می‌شود و برایش در ویدئویی پیام می‌فرستد. رئیس فیفا هم وقتی در فرودگاه ایران، دایی را می‌بیند با او سلام و عیلک گرمی می‌کند. همه این شواهد کافی است تا بدانیم سراغ نگرفتن این فوتبال و مسولانش از دایی برای او ضرر که نبوده هیچ، خیر و منفعتش هم از همه این بی خبرهای نصیب علی دایی شده است.

شاعر چه زیبا سروده: مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان...

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلم لحظه نفوذ دزدان از کانال کولر در جنوب تهران !  + فیلم گفتگو با دزدان زیرک

    فیلم لحظه نفوذ دزدان از کانال کولر در جنوب تهران ! + فیلم گفتگو با دزدان زیرک

آیا این خبر مفید بود؟

0 0
کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Vali IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    علی دایی محبوبترین فرد نه تنها در ایران بلکه در جهان است دایی هیچ نیازی به اینا ندارد بلکه نیاز فوتبال ایران علی دایی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید