اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی انتصاب دکتر خاندوزی به سمت وزیر امور اقتصادی و دارایی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به وزیر جدید ‏‎امور اقتصادی و دارایی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی انتصاب دکتر خاندوزی به سمت وزیر امور اقتصادی و دارایی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر خاندوزی

با سلام و عرض تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی ریاست محترم جمهوری به سمت وزیر امور اقتصادی و دارایی و اخذ رای اعتماد قاطبه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وزارت امور اقتصادی و دارایی با مجموعه ای از سازمان ها و نهادهای قانونگذار و مجری در عرصه اقتصاد کلان و با بهره مندی از همه ظرفیت های خود نقش مهمی در جهت تحقق اهداف اقتصادی کشور و دولت محترم داشته و به عنوان سیاستگذار کلان حوزه اقتصاد خواهد توانست در مقطع حساس کنونی، ثبات، تنوع و توسعه را بر فضای حکمرانی اقتصادی و مالی کشور حاکم گرداند.

اکنون که آغاز به کار دولت انقلابی با طلیعه گام دوم انقلاب و ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی تقارن پیدا کرده است، اطمینان دارم حضور جنابعالی در راس این وزارتخانه به عنوان مدیری پرتلاش، متعهد و کار آزموده و با سابقه ای درخشان که نمایان گر تجربیات گرانبهای علمی و عملی طی سالیان بسیار است، نتایج مطلوبی برای کشور عزیزمان ایران به همراه خواهد داشت و موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم خواهد ساخت.

ضمن تبریک مجدد، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در جهت پیشبرد برنامه های دولت محترم مردمی و انقلابی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران

اسماعیل لله گانی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید