تاکنون اتفاقات بسیار عجیبی در سراسر دنیا رخ داده، در این گزارش افراد معروفی را معرفی می کنیم که با وجود جربزه و نترس بودنشان، توسط حیوانات وحشی به طرز عجیبی زنده زنده خورده شدند.

حقایقی جالب و عجیب درباره چهره‌های مشهوری که توسط حیوانات وحشی زنده زنده خورده شدند!

به گزارش سلام نو،  افراد معروفی را در ادامه خواهیم شناخت که اضافه بر جربزه و نترس بودنشان بازهم توسط حیوانات شکست خوردند و به طرز عجیبی خورده شدند.

حیوانات به این موضوع توجهی ندارند که فردی که جلوی آن‌ها ایستاده یک آدم مشهور هست و یا یک آدم معمولی و ناشناس؛ هر انسانی برای حیوانات حیات وحش به طور کلی دو حالت دارد، یا تهدید هست و یا منبعی برای غذا و در دو حالت ممکن هست باعث مرگ او شوند. در این گزارش درمورد مشاهیری خواهید خواند که با ورود به قلمرو حیات وحش باعث مرگ خود شده اند.

تیموثی تریدوِل، مستند ساز

تیموثی تریدول تهیه کننده آمریکایی فیلم‌های مستند حیات وحش بود. زمانی که او و نامزدش درمورد خرس‌ها پژوهش میکردند مورد حمله یک خرس قهوه‌ای گریزلی قرار گرفتند و کشته شدند.

نکته دیدنی دقت این بود که تیموثی یک آدم عادی و با سطح اطلاعات محدود درموردی خرس‌ها نبود بلکه او درموردی حیوانات به خصوص خرس‌ها اطلاعات بالایی داشت.

او و نامزدش آمی همزمان و در یک ساعت توسط خرس قهوه‌ای خورده شدند، بعد از گذشت چندی از شکم خرس مهاجم لباس‌ها و باقی مانده جسد تیموثی و نامزدش را پیدا کردند. صدای هولناک او در لحظه‌ی مرگ و کشته شدن به دست خرس‌ها ضبط شده هست. 

مارتی فِلدمن، نویسنده

مارتی فلدمن نویسنده و کمدین به علت چهره‌ی عجیبش به شهرت بسیاری دست یافته بود. او در دسامبر سال ۱۹۸۲ میلادی به علت سکته‌ی قلبی ناشی از مسمومیّت خوراکی که پس از خوردن حلزون صدف دار سمی در او ایجاد شده بود از جهان رفت.

گای استندینگ، بازیگر

گای استندینگ بازیگر انگلیسی بود که در اوایل دهه هشتاد قرن پیش پس از ترک خدمت در نیروی دریایی بریتانیا به هالیوود نقل مکان کرد و در تعدادی از فیلم‌های آن به ایفای نقش پرداخت.

گفته می‌شود که او بر اثر سکته قلبی ناشی از مشاهده یک مار افعی در هنگام قدم زدن بر روی تپه‌های هالیوود کشته شده هست، بعضی دیگر نیز علت مرگ وی را گزش یک عنکبوت سمی سیاه عنوان کرده اند.

استیو ایروین، شکارچی تمساح و مستندساز

استیو ایروین استرالیایی شکارچی تمساح بود و به اینکار و تهیه فیلم‌های مستند از زندگی تمساح‌ها علاقه زیادی داشت. شاید تصور کنید که او توسط حمله یک تمساح کشته شد، اما این طور نیست.

او در حال تهیه یک مستند با نام «مرگ بارترین اقیانوس ها» بود که ناگهان یک پوماهی به سوی او حمله کرد و در قفسه سینه و ناحیه قلب او حفره‌ای به وجود آورد.

این شکارچی مشهور تمساح بر اثر خونریزی و آسیب قلبی از جهان رفت. خانواده او خواستار از بین بردن فیلمی شدند که لحظه مرگ استیو را ثبت کرده بود.

الکساندر اول، پادشاه یونان

در آغازین سال‌های دوران معاصر نیز مشاهیری بودند که به دست حیوانات کشته شدند، در سال ۱۹۲۰ میلادی الکساندر اول پادشاه یونان بر اثر گازگرفتگی میمون مکاک بربری از جهان رفت. او تلاش می‌کرد تا درگیری بین میمون قصرش را با میمون دیگری خاتمه بدهد که مورد آسیب قرار گرفت.

الکساندر زخم را نادیده گرفت و دچار مریضی گندخونی شد و بر اثر ابتلا به آن درگذشت. بسیاری این حرکت الکساندر را مناسب جایگاه او ندانسته و نوع مرگ وی را بسیار عجیب توصیف می‌کنند.

جین باتن، هوانورد

جین باتن یک شخصیت اسطوره‌ای در نیوزیلند و تاریخ هوانوردی بود که رکوردهای متعددی را در پرواز انفرادی شکست که از جمله ان‌ها پرواز مستقیم از انگلستان تا نیوزیلند بود.

او مدال‌ها و نشان‌های مختلفی از جمله فوق العاده‌ترین رتبه‌ی امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد و همۀ وقت بعنوان یک قهرمان و الگو برای مردمش در مرکز دقت بود. اما سال‌های آخر زندگی را در انزوا و سفرهای بی هدف به گوشه و کنار جهان سپری کرد.

در طول اقامتش در مایورکای اسپانیا هدف حمله‌ی یک سگ قرار گرفت و توسط او زخمی شد. او اجرای هرگونه فرآیند درمان را نپذیرفت و بر اثر عوارض ناشی از گازگرفتگی سگ از جهان رفت. خبر فوت او پنج سال بعد به خانواده اش در نیوزیلند رسید.

کیلتی بایرن، مربی نهنگ‌های قاتل

در سال ۱۹۹۱ میلادی کیلتی بایرن مربی نهنگ‌ها به صورت تصادفی داخل استخری که در آن نهنگ‌های قاتل Tilikum بودند افتاد، با وجود اینکه شناگر ماهری بود، اما نتوانست خودش را نجات بدهد، دو نهنگ مانع حرکت و شنا کردن او شده و باعث شدند تا او غرق شود.

این نهنگ‌های قاتل پیش از آن هم یکی دیگر از مربی‌های خود را به کام مرگ کشیده بودند، با این وجود پس از مرگ کیلتی نیز همچنان بعنوان ستاره نمایش در پارک Sea World فلوریدا هنرنمایی میکردند. /  تالاب

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید