سحر قریشی بازیگر پرحاشیه کشورمان استوری عجیب و کنایه آمیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

استوری جنجالی سحر قریشی: شرف داشته باشید !

 استوری عجیبی سحر قریشی منتشر کرده است. در این استوری سحر قریشی درس اخلاق داده است. متن استوری سحر قریشی را در ادامه این مطلب آورده ایم.

استوری جنجالی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر زن مشهور و البته جنجالی استوری کنایه آمیز و تهدید آمیزی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که مورد توجه طرفداران او قرار گرفت.

او با انتشار تصویری از خود نوشت:

اگر امروز پول ندارید ممکن است فردا پول داشته باشید ، اگر امروز موقعیت (جایگاه شغلی) ندارید ممکن است فردا موقعیت داشته باشید، ولی اگر امروز شرف ندارید فردا هم شرف نخواهید داشت.

به نظر می رسد این متن سحر قریشی خطاب به همکاران خودش است چرا که بارها اعلام کرده که دشمنان زیادی در صنف خود (بازیگری) دارد که اکثر آن همکاران خانم او هستند.

سحر قریشی بازیگر پولساز است

سحر قریشی چندی پیش اعلام کرد که در برخی پروژه های سینمایی و تلویزیونی بازیگران دیگر شرط می کنند که اگر سحر قریشی در فیلم باشد آنها بازی نمی کنند. با این حال و با تمام دشمنی آنها فیلم های من جزو پر فروش ترین هاست و من یک بازیگر پولساز در سینما هستم.

سحر قریشی از چه طریق به بازیگری رسید؟

سحر قریشی  متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  و از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید