نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۱۹ وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به ۱۸ نفر از آنان رای اعتماد دادند.

۱۸ وزیر پیشنهادی رئیسی رای اعتماد گرفتند / کدام وزیر بیشترین و کمترین رای را آورد؟

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز،  نتایج رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به این شرح است:

حسین باغگلی با تعداد ۷۶ رای موافق و ۱۹۳ رای مخالف و ۱۸ رای ممتنع نتوانست به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از مجلس رای اعتماد بگیرد.

عیسی زارع پور با تعداد ۲۵۶ رای موافق و ۱۷ رای مخالف ۱۰ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات رای اعتماد مجلس را گرفت.

سید اسماعیل خطیب با تعداد ۲۲۲ رای موافق و ۴۸ رای مخالف ۱۷ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات با رای موافق و رای مخالف رای اعتماد مجلس را گرفت.

احسان خاندوزی با تعداد ۲۵۴ رای موافق و ۲۵ رای مخالف ۸ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی رای اعتماد مجلس را گرفت.

حسین‌امیر عبداللهیان با تعداد ۲۷۰ رای موافق و ۱۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه رای اعتماد مجلس را گرفت.

بهرام عین اللهی با تعداد ۲۱۴ رای موافق و ۵۵ رای مخالف ۱۵ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رای اعتماد مجلس را گرفت.

حجت‌الله عبدالملکی با تعداد ۱۹۱ رای موافق و ۷۷ رای مخالف ۱۳ رای ممتنع و باطله ۵ رای به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد مجلس را گرفت.

سیدجواد ساداتی نژاد با تعداد ۲۵۳ رای موافق و ۲۷ رای مخالف و ۴ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی رای اعتماد مجلس را گرفت.

امین‌حسین رحیمی با تعداد ۲۷۷ رای موافق و ۵ رای مخالف ۳ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی دادگستری رای اعتماد مجلس را گرفت..

امیر سرتیپ ستاد دکتر محمد رضا آشتیانی با تعداد ۲۷۴ رای موافق و ۴ رای مخالف ۴ رای ممتنع رای باطله ۲ به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رای اعتماد مجلس را گرفت..

رستم قاسمی با تعداد ۲۶۷ رای موافق و ۱۴ رای مخالف ۴ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای اعتماد مجلس را گرفت..

سیدرضا فاطمی امین با تعداد ۲۰۵ رای موافق و ۶۰ رای مخالف ۱۴ رای ممتنع رای باطله ۶ به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد مجلس را گرفت.

محمدعلی زلفی گل با تعداد ۲۱۰ رای موافق و ۵۶ رای مخالف ۱۹ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رای اعتماد مجلس را گرفت..

محمدمهدی اسماعیلی با تعداد ۱۸۱ رای موافق و ۷۷ رای مخالف ۲۸ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی رای اعتماد مجلس را گرفت..

احمد وحیدی با تعداد ۲۶۶ رای موافق و ۱۶ رای مخالف ۳ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی کشور رای اعتماد مجلس را گرفت..

سید عزت الله ضرغامی با تعداد ۲۶۲ رای موافق و ۱۳ رای مخالف ۶ رای ممتنع رای باطله ۵ به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رای اعتماد مجلس را گرفت.

جواد اوجی با تعداد ۱۹۸ رای موافق و ۷۰ رای مخالف ۱۸ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی نفت رای اعتماد مجلس را گرفت.

علی اکبر محرابیان با تعداد ۲۲۰ رای موافق و ۴۷ رای مخالف ۱۵ رای ممتنع ۳ رای باطله به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو رای اعتماد مجلس را گرفت؛ و سیدحمید سجادی هزاوه با تعداد ۱۶۵ رای موافق و ۱۰۸ رای مخالف ۱۳ رای ممتنع به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با رای موافق و رای مخالف، موفق به کسب رای اعتماد از نمایندگان ملت شدند.

جلسه علنی مجلس برای بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از روز شنبه این هفته آغاز شده بود و امروز چهارشنبه پایان یافت.

۱۸ وزیر پیشنهادی رئیسی رای اعتماد گرفتند / کدام وزیر بیشترین و کمترین رای را آورد؟


 
کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید