رئیس پلیس راه استان اعلام کرد که مقررات منع تردد استانی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ شهریور ادامه دارد.

 ممنوعیت تردد بین استانی تا کی ادامه دارد؟

به گزارش  سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ "مصطفی دالوند" اظهار داشت: به رغم پایان یافتن تعطیلات ۶ روزه ، ممنوعیت های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته پابرجاست وکماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل استان و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی با اشاره کاهش محسوس ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان افزود: مردم با لغو سفرهای غیر ضروری در این مرحله از اجرای طرح، بیشترین همکاری و همراهی را با پلیس داشته اند.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله باکرونا، در این مرحله از اجرای طرح علاوه بر اعمال جریمه یک میلیونی برای رانندگان متخلف ، سعی شده رانندگان متخلف به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

وی تاکید کرد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان به امید مجوزهای صادر شده از ۲۴ مردادماه تا ۵ شهریور که پایان طرح می باشند، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، استثنائاً افرادی کار ضروری دارند و این کارها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

سرهنگ دالوند گفت: منع تردد فقط مختص بین استان هاست و تردد بین شهرهای یک استان ممنوعیتی ندارد و همین طور تردد برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد.

وی در پایان افزود: مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح در معابر درون شهری کلیه شهرهای استان هچنان در دستور کار می باشد. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید