فرمانده نیروی زمینی سپاه از آمادگی تمامی بیمارستان‌های ثابت و سیار نیروی زمینی سپاه به منظور خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

بیمارستان‌های سپاه برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی آماده‌اند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز(سوم شهریور) در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان سیار ۱۲۸ تختخوابی سپاه در کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمامی بیمارستان های ثابت و سیار خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده و هر کجا نیز دانشگاه علوم پزشکی استانها درخواست بدهند، در این حوزه وارد می شود.

سردارپاکپور با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان های سپاه به دلیل شراط خاص بیماری روند خاص خود را دارد و حتما باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی درخواست شود، گفت: در این راستا مراکز بهداری سپاه در سراسر کشور در پی درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی در نقاط مختلف  کشور در مقاطع مختلف شیوع بیماری کرونا به مردم ارائه خدمت کرده و از این طریق تلاش کرده ایم گوشه ای از آلام مردم را کم کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه اشاره ای هم به استقرار مجهزترین بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیار در کرمانشاه داشت و گفت: این بیمارستان از روز گذشته(دوم شهریور) بنا به نیاز، خدمات رسانی خود را آغاز کرده تا به یاری خدا شاهد کنترل موج جدید بیماری در این استان باشیم.

سردارپاکپور با اشاره به استقرار بیمارستانهای سیار در دیگر نقاط کشور مثل گلستان، کرمان، اردبیل و ... گفت: تمامی بیمارستان های ثابت و سیار  نیروی زمینی سپاه آماده ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم کرمانشاه حق بسیار زیادی بر گردن ملت ایران دارند و میزبان ما در دوران جنگ تحمیلی بوده و مشکلات زیادی را تحمل کرده اند، لذا جا دارد با تمام توان به آنها ارائه خدمت کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید