وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی استان مازندران اصلا" مناسب نیست افزود: امیدواریم با همکاری نیروهای پلیس راه تهران و البرز بتوانیم طرح ممنوعیت تردد را به خوبی اجرا کنیم.

جریمه بیش از ۱۶ هزار خودرو در ورودی‌های مازندران/ ممنوعیت تردد تا کی ادامه دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: طرح ممنوعیت تردد در جاده های استان تا جمعه ادامه دارد.

سرپرست پلیس راه استان مازندران گفت: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به استان مازندران که از یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ آغاز شده تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ شهریور ادامه دارد.

سرهنگ عبادی افزود: در این مدت ماموران انتظامی و پلیس راه از ورود خودروهای غیربومی به استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی استان مازندران اصلا" مناسب نیست افزود: امیدواریم با همکاری نیروهای پلیس راه تهران و البرز بتوانیم طرح ممنوعیت تردد را به خوبی اجرا کنیم.

جریمه بیش از ۱۶ هزار خودرو

سرپرست پلیس راه استان مازندران گفت: در راستای اجرای این طرح از روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا صبح امروز چهارشنبه تعداد ۲۱ هزار و ۵۸۲ دستگاه خودرو از جاده‌های ورودی استان برگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی افزود: در این مدت ۱۶ هزار و ۹۱۵ دستگاه خودرو در جاده‌های ورودی استان، اعمال قانون شده و سپس به مبدا برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در استان مازندران خاطرنشان کرد: از مردم بومی شهرستان‌های ساری، آمل، بابل، قائم شهر، چالوس و دیگر مناطق ییلاقی استان درخواست می‌کنیم برای ریشه کنی ویروس کرونا از رفتن به ییلاقات در آخر هفته خودداری کنند.

وی افزود: هم مسافران و هم افراد بومی باید نسبت به شیوع این بیماری، هوشیار باشند و برای ریشه کن کردن بیماری منحوس کرونا کوشا باشند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید