بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال گفت: رفتن برخی از بازیکنان ضربه سختی است و باید به گونه‌ای درست جبران شود تا در روند موفقیت تیم اختلالی به وجود نیاید. 

اخبار ضد و نقیضی که از استقلال به گوش می‌رسد هواداران را اذیت می‌کند

به گزارش سلام نو، بهتاش فریبا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: شرایط فوتبال حرفه‌ای همین است، یکی می‌آید و یکی می‌رود. متاسفانه یکی از مشکلاتی که این روزها هواداران با آن دست به گربیان هستند، بی‌اطلاعی و اخبار ضد و نقیضی است که از باشگاه به گوش می‌رسد.

وی افزود: ای کاش یک فرد مطلع از سوی باشگاه تعیین می‌شد که اخبار را بدون کم و کاستی به اطلاع هواداران برساند تا حداقل آنها از بابت روند بازار نقل و انتقالات خیالشان راحت باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم در این شرایط استقلال زیرپوستی و هوشمندانه عمل کند، شاید مدیران باشگاه می‌خواهند به نوعی رفتار کنند که مسایل در آرامش و به دور از حاشیه باشد اما اخباری به بیرون درز پیدا می‌کند که نمی‌دانیم صحت دارد یا خیر. مثلا یک روز می‌گویند «مهدی قایدی» هست اما می‌بینیم که نیست و از این دست اخبار که هوادار را اذیت می‌کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط تیم و وضعیت آرایش بازیکنان در زمین گفت: با سیستمی که استقلال بازی می‌کند باید ۵ دفاع خوب داشته باشد، از سویی با رفتن بازیکنانی مانند «شیخ دیاباته» و «مهدی قایدی» باید مهره‌های کلیدی موثری را هم بگیرد. رفتن برخی از بازیکنان ضربه سختی است و باید به گونه‌ای درست جبران شود تا در روند موفقیت تیم اختلالی به وجود نیاید. 

فریبا ادامه داد: هر بازیکنی که به استقلال یا پرسپولیس بیاید نامش مطرح و مبلغ قراردادش نیز اضافه می‌شود. شاید مسوولان تیم به دنبال آن هستند بدون ایجاد حاشیه و سروصدا بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند و باید دید در پایان مهلت فصل نقل و انتقالات چه می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید