یکنواختی خاصی در اجرای محمدرضا گلزار شاهد هستیم به همین دلیل ریتم مسابقه خسته کننده است حتی سوالاتی که مطرح میشود نمیتواند هیجان به مخاطب ایجاد کند.

یک شکست کاری محمدرضا گلزار را شوکه کرد!
محمدرضا گلزار از چهره های سرشناس کشورمان در عرصه هنر است. فیلم "سام و نرگس" محمدرضا گلزار را به دنیای سینما وارد کرد. محمدرضا گلزار متولد فصل بهار است. جوایز سینمایی متعددی را محمدرضا گلزار از آن خود کرده است. با این حال حضور محمدرضاگلزار در مسابقه هفت خوان که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود باعث نشد مردم از این برنامه استقبال کنند.
به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پس از حواشی که برای مسابقه برنده باش در صداسیما رخ داد، تیم سازنده تصمیم گرفتند این مسابقه را با تغییرات کمی در شبکه خانگی تولید کنند و بالاخره مسابقه هفت خان با همان طراحی برنده باش در شبکه خانگی تولید شد و از طریق پلتفرم نماوا پخش شد اما نتوانست موفقیت مسابقه برنده باش کسب کند.

 پرهام موسوی در سینما باز نوشت: با تبلیغات گسترده در شبکه نمایش خانگی و همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر هم نتوانست بیننده‌های زیادی در شبکه خانگی جذب کند و در نهایت باعث شد این مسابقه تبدیل به کم مخاطب‌ترین برنامه در شبکه خانگی شود.

این اتفاق نشان داد که فرمول تکراری مسابقه برنده باش در شبکه خانگی بازخورد خوبی ندارد چون مخاطبین شبکه خانگی باهوش‌تر از مخاطبین صداسیما هستند که با ورژن‌های سطحی جذب مسابقات و برنامه‌های ترکیبی شوند.

یکنواختی خاصی در اجرای محمدرضا گلزار شاهد هستیم به همین دلیل ریتم مسابقه خسته کننده است حتی سوالاتی که مطرح میشود نمیتواند هیجان به مخاطب ایجاد کند.

شکست شوکه کننده

این شکست برای تیم سازنده هم شوکه کننده بود چون فکر میکردند با حضور محمدرضا گلزار قطعا رکورد بیننده را در شبکه خانگی میزند اما این اتفاق رخ نداد و پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه خانگی خلاصه شد به چند سریال خاص

اتفاق خوبی است که مردم باهوش‌تر از قبل شده‌اند و دیگر راضی نمیشوند به مسابقه‌ای که سوالات پیش پا افتاده‌ای طراحی میکندو سطح مطالعه مخاطبین باعث شده هر محتوایی را نپسدند

مسابقه‌های مختلفی در سال‌های اخیر برای تلویزیون ساخته شد اما هیچ کدام از این مسابقات اطلاعات عمومی نتوانستند موفقیت‌هایی که منوچهر نوذری در مسابقه هفته ایجاد کرد، تکرار کنند چون تفکر مشخصی در این مسابقات دیده نمی‌شد و تنها با بودجه‌های هنگفت چهره‌های سلبریتی نظیر محمدرضا گلزار، مهران مدیری و سام درخشانی جذب این برنامه‌ها شدند.

حتی مجریان این برنامه‌ها به این فکر نبودند که سطح مسابقه ارتقا پیدا کند یا حتی مسابقه ستاره‌ها که در دهه هشتاد پخش شد موفق‌تر از مسابقه‌های سال‌های اخیر است چون در مسابقه ستاره‌ها ایرج نوذری کاملا تسلط در اجرای خودش داشت و سوالات جذابیت خاصی برای مخاطبین داشت.

استفاده از چهره‌های شناخته شده

در هفت خان برای اینکه مخاطبین بیشتر شود از چهره‌های شناخته شده هم به عنوان شرکت کننده استفاده کردند اما موفق نشد.

در پایان به این نتیجه میرسیم با هر محتوای سطحی نمیتوان مخاطبین را راضی کرد حتی اگر ادعای بالا بردن سطح آگاهی مردم باشد ادعایی که در عمل نمی‌بینیم ولی در این بین برنامه‌های فاخر و بی‌ادعایی مثل کتاب باز مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    قربونت برم الهی .غصه نخور ی ها جون دلم دشمنان دلشادمیشن فدا سرت داداش رضا امتحان خداست.شک ندارم سربلندبیرون می آیی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید