سیدجواد هاشمی نسبت به حاشیه های ایجاد شده از برهنگی اش در سریال زخم کاری و شرکت نکردن در برنامه تلویزیونی نشان ارادت واکنش نشان داد.

واکنش جواد هاشمی به حاشیه های ایجاد شده از برهنگی اش در سریال زخم کاری / فیلم

سیدجواد هاشمی چهره آشنا در سینما و تلویزیون ایران است. سیدجواد هاشمی علاوه بر بازیگری ، در حوزه کارگردانی، فیلمنامه نویسی و مجری گری نیز فعالیت بسیاری دارد. سیدجواد هاشمی بیشتر در نقش های مذعبی ایفای نقش می کند. سیدجواد هاشمی متولد ۲۷ دی ۱۳۴۴ است. سید جواد هاشمی درباره اتفاقات اخیر و سکانس لخت شدن او در سریال زخم کاری توضیحاتی داد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پس از پخش شدن سریال "زخم کاری"  و سکانس لخت شدن این بازیگر کنار استخر، حاشیه های زیادی گریبان او را گرفت، برخی سلبریتی ها نیز با انتشار پست و استوری های متعدد با دید طنز به این ماجرا نگاه کردند. این حواشی تا مسیر مشکل ساز شدن برای این بازیگر پیش رفت.قسمت اول برنامه «نشان ارادت» که قرار بود با حضور سید جواد هاشمی به عنوان مهمان امروز پخش شود، با اطلاعیه روابط عمومی برنامه، به دلیل مشکلات فنی پخش نخواهد شد و این برنامه با حضور شهرام عبدلی جایگزین آن شده است.

خبرنگار رکنا در خصوص این جنجال ها  از سیدجواد هاشمی پرسید:«حاشیه ساز شدن سکانس برهنه شما در سریال زخم کاری ارتباطی با اطلاعیه روابط عمومی مبنی بر عدم حضور شما در برنامه تلویزیونی "نشان ارادت" داشته است؟ و واکنش شما نسب به این حواشی چیست؟»

سیدجواد هاشمی این طور پاسخ داد: « بله پس از منتشر شدن این قسمت از فیلم ملاحظاتی انجام شده است که موجب عدم حضور من در برنامه "نشان ارادت" بوده اما اینکه این ملاحظات چقدر می تواند درست باشد و چقدر احمقانه؟ من نمی دانم! به اعتقاد من این ماجرا ربطی به هم ندارد اما دوستان آن ها را به هم ارتباط می دهند. در خصوص این حواشی می توانم بگویم چطور لخت شدن برای سینه زدن در مجالس عزاداری امام حسین اشکالی ندارد و لخت شدن در کنار استخر آن هم برای ایفای نقش در یک سریال اشکال دارد؟

مداحان بسیاری داریم که برای عزاداری لخت می شوند؛ تلویزیون و فضای مجازی به راحتی آن ها را نشان می دهند، اگر لخت شدن ایراد دارد پس در هیئت های امام حسین مشکل بیشتری ایجاد می کند.

من ظاهرا قربانی عرف غلط جامعه شده ام، نه در مورد این ماجرا ، در همه موارد من مورد ظلم قرار دارم.

من هر حرکتی که می کنم و هر حرفی که می زنم حاشیه ساز می شود و مردم هجمه های زیادی را برای من ایجاد می کنند.شوخی مردم و دوستان اشکالی ندارد چون جامعه نیاز به تفریح و شوخی دارد اما برخی از مردم و مذهبیون خیلی جدی از من انتقاد کرده اند. »

 سیدجواد هاشمی کیست؟

سید جواد هاشمی پوراصل (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۴۴ تهران)، هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. او در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.محبوبیت سید جواد هاشمی میان مردم شکل گرفته است و بخش عظیمی از آن مربوط به ایفای نقش این بازیگر در فیلم ها و سریال های مذهبی است.

در سال ۱۳۴۴ خورشیدی در یکی از محله‌های تهران (نواب) زاده شد. ایشان اصالتاً اهل گیلان و شهر پره‌ سر شهرستان رضوانشهر هستند. تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد. او دارای دو فرزند به نام‌های سید محسن و فاطمه السادات است ابتدا بعنوان مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیونی وارد عرصه شد و در یکی از سکانسهای یک تله فیلم با چند ثانیه جلوی دوربین قرار گرفتن مورد توجه کارگردان تله فیلم واقع شد و بخاطر نوع پوشش و شکل ظاهری بیشتر در نقشهای مثبت و انقلابی به کار دعوت می‌شود.

فعالیت‌های هنری سیدجواد هاشمی

سیدجواد هاشمی لین کار جدی وی، تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا در سال ۱۳۵۸ به کارگردانی کمال‌الدین قراب در تئاتر شهر و تالار آزادی بود. او پس از تئاتر حج ابراهیم حج عاشورا، تئاتر را در بخش هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد و کارهای گوناگونی در زمینهٔ سرود و آهنگ‌های انقلابی ارائه کرد، تا آنکه در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب ساختهٔ رسول ملاقلی‌پور رسماً وارد عرصهٔ سینما شد. اولین کار تلویزیونی وی سیمرغ در سال ۱۳۷۰، و آخرین کار وی دولت عشق در نقش محمدعلی رجائی بود؛ وی ۲۹ بار در فیلمهایش شهید شده‌است.

کار تلویزیونی ۳۵۲ محصول شبکه دوم سیما در مقام بازیگری و سریال‌های مظلوم اول، تنها، افسون، شهر باران و پنج دقیقه تا مرز در مقام نویسندگی و کارگردانی کار شده‌است. سریال بسوی خورشید کار جعفر سیمائی در مقام آهنگساز، فیلم سینمایی پرواز روح و فیلم سینمایی تشنه ساخته‌های حسین جامی در مقام آهنگساز از دیگر کارهای وی می‌باشد. او تاکنون در بیش از ۴۳ فیلم و سریال کوتاه و بلند، حضور داشته‌است.آخرین فیلم سینمایی او به نام تورنادو به تازگی فیلمبرداری آن در شمال پایان یافته‌است.

کد خبرنگار: ۱۳
۳۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • علی GB ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    26 9
    اقای هاشمی عزیز از شما که هنرمند ارزشی و مذهبی هستید بعیده این حرف ها . کار غلط ، غلطه چه در هئبت عزاداری و چه از طرف شما . کسی که در عزاداری لخت میشه کار خیای اشتباهی می کنه که تبعات ان دامن شیعه را می گیره و کار شما هم از نظر عرف جامعه کار خوبی نبود شما باید بیشتر دقت کنید .
  • کتابدار IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    20 11
    سلام. من که فیلم رو ندیدم ولی یه لحظه تو همین صفحه عکس لخت شما بالا آمد خیلی خجالت کشیدم. از شما بعید است آقای هاشمی. از شما توقع نداشتیم. تازه عذر بدتر از گناه می آورید؟ کار آن مداحان هم اشتباه است که در عزای سیدالشهدا لخت می شوند. کار اشتباه خود را با کار اشتباه دیگران مقایسه می کنید. واقعا این دوره زمونه چقدر اعتقادها ضعیف شده . دیگه به کی میشه اعتماد کرد. از چشمم افتادید.
  • کارشناس IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    18 9
    متاسفانه اخیرا رسم بدی در فرهنگ بالاخص صنعت سینما در حال شگل گیری است برهنگی آقایان به بهانه استخر یا حمام و بی حجابی بانوان به بهانه داخل سفارت یا خارج از کشور بودن. هر کدام به نوبه تاثیرات منفی و مخرب بر روی اذهان و عقاید مخاطب در تمامی اقشار و سنین خواهد داشت که بعد از یکه تازی کرده و جلوداری برای سایر جنبه های آن نخواهد بود حکومت دیر بجنبد قافله را باخته و فرهنگ عمومی دچار یک افسارگسیختگی شدیدی خواهد شد.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    14 5
    ﭘﻮﻝ ﺧﻴﻠﻲ ﻛﺎﺭﻫﺎ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﺑﺎ اﺩﻣﻬﺎ
  • محمود IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    12 2
    آقای سید جواد هاشمی امیدوارم اظهار نظر راجع به مجالس عزاداری امام حسین ع از جانب شما نباشد. چرا که اولا مجلس عزاداری با صحنه فیلم برداری بسیار متفاوت است چرا که صرفا مردان آن هم برای سینه زدن برهنه میشوند و مجالس زنانه جداست و من تا به حال آن را در تلویزیون ندیده ام و در صورت فیلم برداری دوربین از گردن به بالا را میگیرد و این فرق دارد با صحنه فیلم برداری که عوامل زن نیز در آن حضور دارند. ثانیا سید جان به فرض اشتباه دیگران توجیهی برای تکرار آن اشتباه نیست . از شما با این همه سابقه درخشان بعید است. بازیگر یک الگوی بسیار پر رنگ برای جامعه است حال چه خوب چه بد.
    • مهدی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      در ادامه حرف دوستمون ، یه کارهایی تو عرف بد نیست ولی انجامش توسط یه سری افراد بد و زننده است، مثلا ساندویچ خوردن کنار خیابون بد و گناه نیست ولی اگه این کارو یه آخوند انجام بده ، بد و زشته . شما یه چهره مذهبی و موقر تو جامعه شناخته شدی ، پس این کار برای شما زشت و قبیحه . بدتر اینکه با چه حرفایی ، اشتباهت رو توجیه میکنی
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    7 1
    مشکل دگردیسی اعتقادی و باورهاست وگرنه انسان با حیا غیرتی تر ازاین حرف هاست
  • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    7 15
    آقای هاشمی عزیز شما محبوبی بین مردم ، توجه نکن، کاری رو که درسته انجام بده ، یه عده به شوخی گفتن ،یه عده هم جلوتر و بیشتر از احکام خدا میرن ، فرقه ها و طالبان و .... همینطوری شکل گرفتن با افراطی گری و از خود خدا جلوتر رفتن
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    10 3
    فقط میگم که خیلی متاسفم براتون آقای هاشمی متاسفانه پول باعث میشه که آدم تن به هر کاری بده جدای از اینکه در تمام فیلم هاتون نقش یه انسان مذهبی داشتید، خودتون هم واقعا شخصیت متین و مذهبی داشتید، اصلا از شما انتظار نداشتیم برا توجیه کار خودتون یه عذر بدتر از گناه بیارید، به نظرتون لخت شدن تو مراسم عزاداری جلوی دیدگان همه کار درستیه؟ من در عجبم که شما تا این اندازه تغییر کردید به چه بهایی؟؟ من به عنوان یکی از هواداران شما که به نیکی همیشه ازتون یاد میکردم کلی از اون سکانس فیلم شما و از اون بدتر توجیه کردن خودتون شرم کردم
  • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    4 6
    اقا پول پول پول هر جا زیاد بدن لخت که هیچی......
  • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    15 3
    واقعا چی رو به چی ربط میدین؟ لخت شدن تو هیئت همه آقا هستن و کسی قصد نمایش بدنش رو نداره و تأکیید شده فیلم پخش نشه و فقط پیراهن درآورده میشه . اما شما میدونی فیلمت داره پخش میشه و یه شلوارک پاته... توجیهاتت احمقانه تر از کارت بود. البته که کار صداو سیما هم احمقانه بود این همه بازیگر تو فیلم ها لخت شدن
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    7 2
    اقای هاشمی از این شما تو محیط سینما سالم زندگی میکردین باهث خوشحالی بود ولی الان شما میدونید چقدر میتونید روجوونا تاثیر بزارین. بعدش هم این مثال که درهیئت لخت میشن عذر بدتر از گناه اولا محیط عزاداری محیط مردانه البته من تا بحال ندیدم بعدش هم هر کس هر کار کرد نباید انجام بدین شما الگو جوونا بودید
  • ناشناش IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    5 3
    وا کی توی استخر لباس میپوشه؟ که این بنده خدا بپوشه التماس تفکر!!!!
    • یاسمن IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 0
      موافقم اما من شخصا شرم کردم
  • علی RS ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 1
    خیلی کار بدی کردی خیلی چطور اینقدر کار بد کردی چطور خیلی بی جا کردی خیلی
  • مهدی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 1
    یه کارهایی تو عرف بد نیست ولی انجامش توسط یه سری افراد بد و زننده است، مثلا ساندویچ خوردن کنار خیابون بد و گناه نیست ولی اگه این کارو یه آخوند انجام بده ، بد و زشته . شما یه چهره مذهبی و موقر تو جامعه شناخته شدی ، پس این کار برای شما زشت و قبیحه . بدتر اینکه با چه حرفایی ، اشتباهت رو توجیه میکنی
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    به نظرم آقای هاشمی بازیگر هستند و این حقشون هست که توی فیلم با ژانر های مختلف بازی کنند نه فقط ژانر دفاع مقدس و لخت شدنشان هم اشتباه نیست
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 1
    سیدشایدنمیدونستی در اسلام توصیه شده حتی مردها رانهایشان را بپوشانند
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 1
    خیلی ناراحت شدم وقتی این عکس رودیدم خجالت کشیدم اصلا هم کارخوبی نیس توی هیئت امام حسین لباسشونودرمیارن نظرم خیلی راجع به این بازیگرعوض شد دوست ندارم دیگه فیلماشوببینم
  • ی نفر IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    شمایی ک میاین میگین مذهبیه فلان اینایه نباید همچین کاری میکرد ی فیلمی بوده بازی کردن باید درک کنیم ایشون بازیگر هست همونجا ک داره بلند میخنده باید گریه کنه اینا همش نقش هست یکم درک زندگی هر کسی به خودش مربوطه حالا لخت یا پوشیده هر کسی تو قبر خودش میخوابه
  • سارا IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 0
    من تعجب می کنم از مردمی که به ایشون توهین می کنن اگر کاری دیگری می کرد بله .مگر در مختار نامه عمر و شمر لخت نبودند در آب می تونید نگا کنید و چندین سریال دیگر که در حمام کیسه می کشند در همین تلویزیون مگر در مسابقات شنا کشوری مردان لخت نیستند در مسابقات کشتی کج چی .لخت لخت که نبودن خیلی زشته این حاشیه وحشتناکه واقعا بعضی ها چی فکر می کنن در جنگ های گذشته مگر مردان لخت نبودند شما مردید هنوز قوانین خودتون رو نمی دونید اگر من به عنوان یک زن چیزی بگویم بله مردان شما چرا اینگونه می گوید مگر شما را هم وسوسه می کند که دیگر باید واقعا سخت مواظب خود باشید
  • سارا IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 1
    قابل توجه کسانی که لخت شدن در مراسم عزادرای را ناپسند میش مارند شما دینتان را نمی دانید ایت الله سیستانی هیچ منعی در آن نمی بینند و رهبری هم مشکلی نمی بینند مگر باعث وسوسه کسی شود که این وسوسه مردم نیست این شلوغ کاری رسانه هاست همان طور که بیگانگان تخریب می کنند ما را البته ما خود را تخریب می کنیم شما بروید کتاب مرحع تقلیدتان را بخوانید بعد بگویید ایا لخت شدن در مراسم حرام است برای مرد یا نه.
  • گمنام IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 2
    سلام آقای هاشمی چندین سال پیش یه روزی تو دبیرستان مون شما به همراه دخترتون وگروه تون اومدید کاری برای نماز بسازید،یاد دایی شهیدم افتادم بعد فیلمبرداری اومدم راجع به عملیات کربلای۵بپرسم،شما گفتید چندتا عملیات دیگه هم بودید..من همیشه یادتون میکردم و شمارویکی از باقیمونده‌ ها و دوستان شهدا میدونستم و بهتون افتخار...هنوز چادری رو که بهمون هدیه دادیدبعد۱۳سال دارمش.. نمیدونم چیشده میبینم شما آقای هاشمی محبوب دلهامون از یجایی به بعد یجور دیگه شدید!! فقط یه سوال ازتون میپرسم:میشه یه آدمی برای هدایت و نشون دادن راه درست و حلال و پاک از ابزار نادرست و حروم و ناپاک استفاده کنه؟!آیا دوستای شهیدتان هم بودند چنین کاری میکردند؟! ما به دیگران کاری نداریم و رو شما حساسیم اصلا چون اونا شما نیستند،راهشون راه شما نیست،ما از اونا توقعی به اندازه شما نداریم...چون حیفید،چون دوستتون داریم و روتون حساب کرده بودیم..اگه اونوری اشتباهی رفتید وشهدا و وصیت شهدا و مارو دوستمون دارید برگردید. آدم از اونکه دوستش داره توقع داره،نه از اونکه بهش بی تفاوته.. فیلمش چه زخم کاری باشه..چه شهرگربه ها..چ هیات..چ سینما..ملاک خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید