فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قایدی برای من بهترین بود، او قلب من بود و قلبم از من جدا شد.

نخستین واکنش فرهاد مجیدی به جدایی قایدی: مهدی قلب من بود

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، فرهاد مجیدی در حاشیه اولین تمرین استقلال در فصل جدید در جمع خبرنگاران در مورد اتفاقات رخ داده در باشگاه و ناهماهنگی بین او و مددی اظهار داشت:  باید بگویم که من از مدیریت باشگاه مددی و ملکیان تشکر می‌کنم برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را کردند. با بازیکنان جدید زبیر نیک نفس، حسین زاده و 4 بازیکن دیگر توافق نهایی صورت گرفته که به دفتر باشگاه می آیند و قرارداد امضا خواهد شد.

نمی دانم چرا زرینچه از سرپرستی استقلال انصراف داد

وی در مورد اینکه زرینچه از حضور سرپرستی استقلال انصراف داد، گفت: زرینچه را خیلی دوست دارم سالی که به استقلال آمدم او کاپیتان تیم بود. آقای ملکیان پیش از این به من گفته بود که می‌خواهد زرینچه را به عنوان سرپرست معرفی کند من هم با زرینچه جلسه خوبی داشتم اما نمی‌دانم چه مسائلی باعث شد که او چنین تصمیمی بگیرد. 

من و فرزاد فرزندان استقلال هستیم

سرمربی استقلال در مورد عملکرد فرزاد مجیدی عنوان کرد: از فرزاد خیلی تشکر می‌کنم فصل قبل خیلی به ما کمک کرد من و فرزاد فرزندان استقلال هستیم و مهم نیست در چه پست و مقامی باشیم. فرزاد همه تلاشش را برای استقلال کرد و ممنون او هستم.

قایدی قلب من بود؛ نمی خواستم درباره او خودخواه باشم

وی در مورد اینکه پیش از این گفته بود جدایی قایدی از استقلال منتفی است اما این بازیکن به الاهلی امارات پیوست، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که هیچ مربی نمی‌خواهد بهترین بازیکنش را از دست بدهد. مهدی برای من نه تنها بهترین بازیکنم بود که از نظر اخلاقی هم بهترین بود. او قلب من بود و قلبم از من جدا شد. با قضیه مهدی قایدی نمی‌خواستم خودخواه باشم او بازیکن جوانی است و پیشنهاد خارجی داشت. در دوبی با او صحبت کردم دیدم دوست دارد در الاهلی امارات بازی کند مخالفتی با او نکردم زیرا نمی‌خواستم خودخواه باشم و بگویم حتماً باید در استقلال بماند. مهدی بازیکن تأثیرگذارم بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید