معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و تعامل مناسب شبکه بانکی کشور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان این بانک در سراسر کشور به پایان رسید.

۳ هزار نفر از کارکنان بانک شهر واکسینه شدند

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک شهر، رضا اکبری اصل با تاکید بر اینکه کارمندان بانک‌ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با ریسک بالای ابتلا به این ویروس مواجه بوده و کماکان نیز هستند، گفت: متاسفانه آمار جانباختگان ناشی از ابتلای همکاران شبکه بانکی به این ویروس ناشناخته، نظام بانکی را رکورددار تلفات در میان مشاغل کرده است.

وی با اشاره به ضرورت واکسیناسیون کارکنان بانک ها، خاطرنشان کرد: همکاران شاغل در شبکه بانکی به دلیل ماهیت شغلی شان، همواره به عنوان یکی از گروه‌های پر ریسک در معرض ابتلا به این ویروس معرفی می شوند.

اکبری اصل با قدردانی از اقدامات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی برای تسریع در روند واکسیناسیون کارکنان بانک ها به عنوان قشری آسیب پذیر در مقابل "ویروس کرونا" گفت: طی ماه گذشته در حدود ۳ هزار نفر از کارکنان بانک شهر تا به امروز در تمامی نقاط کشور واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی ها احتمال ابتلای یک نفر از پرسنل شبکه بانکی به ویروس کرونا حدود ۷.۵ برابر یک شهروند معمولی است، تصریح کرد: امیدواریم تا ماه های آینده و با تزریق دوز دوم واکسن به کارکنان بانک ها ؛ این عزیزان در مقابل ویروس مهلک کرونا مقاوم شده و روند آسیب پذیری ایشان تا حدود بسیار زیادی کاهش یابد.

معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر در پایان تاکید کرد: امید است، با تکمیل چرخه واکسیناسیون تمامی اقشار جامعه، از این پس شاهد بیماری و یا فوت هیچ یک از هم وطنان نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید