اول شهریور و روز پزشک، فرصت ارزشمندی برای قدردانی از سپیدجامگانی است که با تلاش و ایثار خود، حافظ سلامت جامعه بوده‌اند و نقش کلیدی آن‌ها در تامین امنیت روحی بیماران انکارناپذیر است.

از پزشکان طب کار امور ایمنی و درمانگاه حکیم‌مس سرچشمه تجلیل شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، به‌مناسبت یکم شهریورماه، زادروز ابن‌سینا دانشمند بزرگ ایران و روز پزشک، صبح امروز در دو مراسم جداگانه، از پزشکان طب کار امور ایمنی و درمانگاه حکیم مس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تجلیل شد.

در مراسمی که با حضور مهندس زیدآبادی مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست و روح‌الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در واحد طب کار امور ایمنی برگزار شد، با اهدای شاخه گل و هدایا از خدمات پزشکان واحد طب کار امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تجلیل شد.

مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این مراسم گفت: کرونا همه‌چیز را در دنیا تحت تاثیر قرار داده و به همه اقشار آسیب‌هایی وارد کرده اما تردیدی نیست که در تمام دنیا، فشار و آسیبی که بر کادر درمانی و خانواده‌های آنان وارد کرد، بیشتر از سایر اقشار است.

مهندس زیدآبادی با بیان اینکه پایانی بر بیماری کرونا فعلا متصور نیست، تصریح کرد: کادر درمانی به‌ویژه پزشکان باید شبانه‌روزی به حجم زیادی از مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه بدهند. حتی برخی پزشکان مجبور بودند هم‌زمان در چند بیمارستان کار کنند و این نشان از کار جهادی این عزیزان در دوران کروناست.

در این مراسم همچنین مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در سخنانی گفت: روز پزشک فرصت مغتنمی است تا تلاش‌های ارزنده پزشکان عزیز و بزرگوارمان را ارج نهیم.

روح‌الله ابوالهادی افزود: بر خود لازم می‌دانم تا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران، کادر درمان و همه عوامل و کارکنان بیمارستان‌ها در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کنم.

در این مراسم، از دکتر محمدی و دکتر شاهرخ‌آبادی، پزشکان طب کار امور ایمنی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تجلیل شد.

همچنین، با حضور دکتر ضیایی‌پور مدیر امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از پزشکان درمانگاه حکیم‌مس سرچشمه تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید