در نخستین روز از شهریورماه و هم‌زمان با روز پزشک، مرکز واکسیناسیون کرونا در کارخانه مس و شهر سرچشمه راه‌اندازی شد.

مرکز واکسیناسیون کرونا در کارخانه مس و شهر سرچشمه راه‌اندازی شد

به گزارش سلام نو و به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، رئیس کمیته پیشگیری از شیوع کرونا درمجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این رابطه گفت: با هدف دسترسی بهتر و آسان‌تر اهالی شهر سرچشمه و کارکنان مجتمع مس سرچشمه به مراکز واکسیناسیون، دو مرکز واکسیناسیون کرونا در محل کارخانه و شهر سرچشمه راه‌اندازی شد.

دکتر مجید سعدلو افزود: مرکز واکسیناسیون کارخانه در محل نمازخانه امام سجاد(ع) و مرکز واکسیناسیون شهر سرچشمه در محل درمانگاه حکیم‌مس، آماده ارائه خدمات و تزریق واکسن کرونا به کارکنان محترم مجتمع و اهالی شهر سرچشمه است.

وی با بیان اینکه سه تیم واکسیناسیون در هر مرکز مستقر شده، یادآور شد: راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون در شهر و کارخانه مس سرچشمه، به همت امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و همکاری مرکز بهداشت شهر سرچشمه انجام گرفته است.

رئیس کمیته پیشگیری از شیوع کرونا در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: این مراکز به‌صورت یک تا دو روز در هفته و بسته به میزان استقبال از واکسیناسیون فعال خواهند بود.

سعدلو در عین‌حال گفت: با رایزنی که با دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان داشته‌ایم سعی خواهیم کرد فعالیت این مراکز تا اطلاع ثانوی و تا پایان تزریق واکسن به تمامی رده‌های سنی کارکنان و خانواده‌های آنان در شهر سرچشمه تداوم داشته باشد.

وی از مراجعه ۱۵۰ نفر برای تزریق واکسن کرونا در روز نخست خبر داد و افزود: مراکز واکسیناسیون شهر و کارخانه مس، روزانه ۳۰۰ نفر امکان پذیرش برای تزریق واکسن را دارند.

سعدلو در پایان با تاکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: به کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و خانواده‌های ایشان عرض می‌کنم با توجه به پیک سهمگین پنجم کرونا در کشور، بهترین واکسن، واکسنی است که در دسترس است پس هرچه زودتر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید