وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی گفت: ما نیاز داریم با حماس مستقیما گفتگو کنیم و باید بفهمیم چگونه فشار فعلی در غزه را بکاهیم.

رژیم صهیونیستی خواستار مذاکره مستقیم با حماس شد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین نوشت: عیساوی فریج، وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی از حزب مرتز امروز (سه‌شنبه) در مصاحبه‌ای با رادیو اسرائیل اظهار کرد: گزینه جنگ و ورود به عملیاتی نظامی با حماس در نوار غزه باید آخرین راه‌حل باشد.

وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: ما باید شجاعانه به خارج از صندوق ها (آرای انتخاباتی) بیندیشیم و چگونگی حل مسایل را بررسی کنیم.

او افزود: ما نیاز داریم با حماس مستقیما گفتگو کنیم و باید بفهمیم چگونه فشار فعلی در غزه را بکاهیم.

گیورا ایلاند، رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در گفتگو با رادیوی ارتش اسرائیل گفت: چرا در مرزهای شمالی آرامش نسبی وجود دارد؟ چون بر عکس غزه، کشور لبنان برخوردار از زیرساخت‌ها است و موارد زیادی در این کشور وجود دارند که در جنگ تخریب خواهند شد اما "رهبری غزه چیز زیادی برای از دست دادن و نابود شدن ندارد."

رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: غزه تمامی عناصر کشور مستقل را دارد، آنها صرفا نه به دلیل نهاد نظامی و یا برخی ملاحظات نظامی بلکه به دلیل برخی اصطلاحات که می‌گویند "غزه یک سازمان تروریستی است و با آنها گفتگو نمی‌کنیم"، راه را بستند در حالی که این نادرست است، "کشورهای" همسایه با یکدیگر گفتگو می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید