حسن روشن، پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم که استقلال بتواند باز هم در آسیا بزرگی کند و الهلال را شکست دهد البته که ما می‌دانیم کار بسیار سختی است اما غیرممکن نیست.

فرهاد مجیدی می‌خواهد روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کند / معلوم نیست در باشگاه استقلال چه خبر است!

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، حسن روشن پیشکسوت استقلال معتقد است باید هرچه زودتر نقل و انتقالات تیم جمع و جور شود تا تمرینات از سر گرفته شود. های لایت مصاحبه مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی را در زیر می خوانید:

*خبرهای خوبی از نقل و انتقالات به گوش رسید امیدواریم که استقلال بتواند ظرف ۴۸ ساعت بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده و آن دسته از بازیکنانی که در لیست مجیدی هستند با این تیم تمدید کنند تا هر چه زودتر تمرینات آغاز شود.

*این بازیکان با نظر فرهاد مجیدی سرمربی تیم جذب شدند و قطعا وی در جریان قرار دارد فقط امیدوارم که آنها بدانند به چه تیم بزرگی آمده‌اند و قدر پیراهن را بدانند. نام این بازیکنان را دیدم همگی جزو بازیکنان جوان و باانگیزه هستند و این نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی می‌خواهد روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کند.

*اگر مهدی قایدی یک فصل دیگر در ایران می‌ماند، قطعا می‌توانست با شرایط بهتر و پول بیشتر راهی یک تیم اروپایی شود. چند روز پیش مصاحبه‌ای از فرهاد مجیدی خواندم که گفته بود قایدی ترانسفر نمی‌شود اما حالا این بازیکن جدا شده و معلوم نیست در باشگاه استقلال چه خبر است!

*بازی با الهلال خیلی سخت است زیرا این تیم بازیکنان فوق العاده خوبی را جذب کرده است و فکر می‌کنم استقلال بازی خیلی سختی را مقابل این تیم خواهد داشت.

امیدوارم که استقلال بتواند باز هم در آسیا بزرگی کند و الهلال را شکست دهد البته که ما می‌دانیم کار بسیار سختی است اما غیرممکن نیست.

*کادر فنی استقلال خیلی خلوت است و مجیدی نیاز دارد تا چند مربی را در کنار خود روی نیمکت داشته باشد تا در مواقع اضطراری به وی مشاوره بدهند در این مورد هم باید سرمربی تصمیم بگیرد.
 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید