احمد مازنی، نماینده ادوار مجلس گفت: همه جناح‌ها از جمله جریان اصلاحات باید به دولت آقای رئیسی کمک کنند، اما وقتی می‌گوییم کمک و همکاری، بخشی از آن به نقد مربوط می‌شود.

اصلاح‌طلبان انصاف را در نقد دولت رعایت کنند / نقد اگر کارشناسانه باشد بهترین کمک است

به گزارش سلام نو، احمد مازنی، نماینده ادوار مجلس، در گفت و گو با برنا در رابطه الزام همراهی اصلاح طلبان با دولت جدید اظهار کرد: نسبت ما با دولت آقای رئیسی باید همراهی باشد، به نظر من منطقی این است که اولا به دولت کمک کنیم چون آثار مثبت یا منفی عملکرد دولت در درجه اول به مردم برمی گردد و نتیجه آن هم به مردم برمی گردد، اگر خوب باشد زندگی مردم آرام و بهتر خواهد بود، اگر خدای ناکرده عملکرد خوبی نباشد در زندگی مردم و عملکرد مردم و امنیت آنها تاثیر می گذارد.

او افزود: در درجه اول همه احزاب و شخصیت ها و همه جناح ها از جمله جریان اصلاحات باید به دولت آقای رئیسی کمک کنند. اما وقتی می گوییم کمک و همکاری، بخشی از آن به نقد مربوط می شود و نقد اگر منصفانه و عالمانه و کارشناسانه باشد طبعا بهترین کمک است.

مازنی در پایان گفت: من فکر می کنم برخلاف آن سالی که در دولت گذشته و دولت اصلاحات دنبال مچ گیری و تخریب بودند اصلاح طلبان باید انصاف را در نقد دولت رعایت کنند و اقتضای کمک به دولت این است که منصفانه نقد کنند. به نظر من کمک و همکاری در این جهت باید همه جوانب را شامل شود یعنی چه اظهار نظر کارشناسی و چه در صورت درخواست کمک از سوی دولت برای همفکری و مشورت، باید اصلاح طلبان همکاری کنند و اگر جایی نیاز رئیس جمهور و دولت باشد در میدان عمل هم کمک کنند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید